Under pressure.. Advarsel: Sterke bilder

Endelig kom det en tilbakemelding:

"We sincerely regret your bad experience. We are truly sorry!

After discussed this matter with our colleagues in our shop in Mannheim, we have to confirm that you are right, unfortunately it was our fault. We ask you very much for apology!
We have reviewed this fault to our responsible watchmaker. Now we will arrange for the future all the necessary to avoid this mistake."

Det var første beklagelse og den aksepterer jeg selvsagt, men det var da fælt til fram og tilbake før den kom.

Sluttoppgjøret blir enda mer spennende... :cool:

Fint at de legger seg såpass langflate som dette, men det skulle jo også bare mangle egentlig. Som du sier så er det mer spennende å se hva slags tilbud de kan komme med i forlengelsen av dette... At de har kommet frem til den åpenbare konklusjonen "we will arrange for the future all the necessary to avoid this mistake" hjelper jo ikke deg en døyt.

Krysser fingrene for at du sitter igjen med mer enn bare noen fine unskyldninger når dette er over. :)

Redigert:
Har en liten formening om hva jeg skal kreve, men kanskje noe her også har noen tanker rundt dette dilemma? Wempe gir ikke med dørene det er helt tydelig, men nå som jeg har en uttalelse om hvor ansvaret ligger har jeg en litt bedre sak i forhold til å fremme noe krav.

Har en liten formening om hva jeg skal kreve, men kanskje noe her også har noen tanker rundt dette dilemma? Wempe gir ikke med dørene det er helt tydelig, men nå som jeg har en uttalelse om hvor ansvaret ligger har jeg en litt bedre sak i forhold til å fremme noe krav.

Hva med at du får igjen delene og seter den sammen til orginal stand og gir dem regningen. Så får du en Rolex til innkjøpspris:)

Hva med at du får igjen delene og seter den sammen til orginal stand og gir dem regningen. Så får du en Rolex til innkjøpspris:)

Jeg har forsåvidt prøvd meg på den, men de ønsker ikke at andre enn dem selv utfører restaureringen, men da er jeg sikker på at de bytter skive og alt.

PS Jeg har nå fått alle originaldelene, men viseren er noget bøyd om jeg må si det pent...

Fryktelig trist historie. Håper virkelig dette ordner seg på en eller annen måte. Jeg er enig i at når det er deres feil, må de ta det på egen kappe og kompansere kunden for skadene. Evt. Betale tilsvarende klokke med litt ekstra. Så bare håpe de lærer av sine feil. Lykke til. :)

Hmm. Leste igjennom hele denne tråden i håp om en lykkelig slutt. Er det mulig å få høre hva det endte opp med?

Hmm. Leste igjennom hele denne tråden i håp om en lykkelig slutt. Er det mulig å få høre hva det endte opp med?

Tja, det endte vel ikke så veldig bra. Jeg solgte klokka med tap og har gitt opp wempe og videre kompensasjon. (De tilbød meg en service, men jeg stiller meg tvilende til at jeg noensinne tør sende en klokke til disse karene. - I tillegg til plunder og heft med eksport -og drit og et helvetes styr med å sende ting til Tyskland, fritt inspirert av Kjellen som jeg setter på videre saksbehandling:) :
[video=youtube_share;jmnoMc25Mjw]http://youtu.be/jmnoMc25Mjw[/video]

Redigert: