Kohe321
Støttemedlem
- Medlem
- 19. okt. 2011
- Innlegg
- 5.367
Endelig kom det en tilbakemelding:
"We sincerely regret your bad experience. We are truly sorry!
After discussed this matter with our colleagues in our shop in Mannheim, we have to confirm that you are right, unfortunately it was our fault. We ask you very much for apology!
We have reviewed this fault to our responsible watchmaker. Now we will arrange for the future all the necessary to avoid this mistake."
Det var første beklagelse og den aksepterer jeg selvsagt, men det var da fælt til fram og tilbake før den kom.
Sluttoppgjøret blir enda mer spennende...
Fint at de legger seg såpass langflate som dette, men det skulle jo også bare mangle egentlig. Som du sier så er det mer spennende å se hva slags tilbud de kan komme med i forlengelsen av dette... At de har kommet frem til den åpenbare konklusjonen "we will arrange for the future all the necessary to avoid this mistake" hjelper jo ikke deg en døyt.
Krysser fingrene for at du sitter igjen med mer enn bare noen fine unskyldninger når dette er over.
Redigert: