Jeg har litt delte erfaringer med Bjerke, som så mange andre steder et det vel veldig avhengig av hvilken kundebehandler man støter på. Nedre Slottsgate har jeg imidlertid alltid opplevd som et veldig hyggelig sted. Karl Johan har jeg vært utsatt for litt nedlatende holdning fra de ansatte dessverre, men det er riktig nok noen år siden.
Uansett, var innom Christensen på Storo, og jeg forstår at Bjerke ikke bare har kjøpt dem, men også Larsen i Sandvika, og var det ikke et eller annet på Strømmen også? Og tydeligvis har Bjerke også kjøpt seg inn i Tidemann, stemmer det? Jeg trodde det var Nymanns ur som var inne som eier hos Tidemann? Christensen på Storo har for øvrig byttet navn til Larsen. Ting skjer...
Helt utrolig. Bransjen er latterlig.10 dager for å bytte en pakning. OK. "Anchoring" (på fire uker) virker tydeligvis. Psykologi er artige greier.
Helt utrolig. Bransjen er latterlig.
De har mye å lære av bilbransjen og service/drop in.
Jeg kan bytte motor, oljepumpe og baksetet innen 1,5 timer . og mens jeg venter kan jeg surfe og drikke ferskkvernet kaffe. Heldigvis skal jeg ikke bytte dørpakning på bilen...
Jeg kan bytte motor, oljepumpe og baksetet innen 1,5 timer . og mens jeg venter kan jeg surfe og drikke ferskkvernet kaffe. Heldigvis skal jeg ikke bytte dørpakning på bilen...
Snakket litt med en av de ansatte på Bjerke i går og ble fortalt at de nettopp har fått beskjed om at selv Datejustene krever søknad/godkjenning før kjøp. Altså samme prosedyre som de øvrige ettertraktede modellene.
Usikker på om det kun gjelder bestillingsvarer eller også «hyllevarene» som ligger fremme.. men tydelig at det snøres inn tilgang over hele linja fremover.
Dette tok en helt annen vending..
Dere overgår hverandre med usannheter og modifiserer sannheter atter deres beste ønske har jeg inntrykk. Gå og kjøp den klokken du vil som står utstilt i butikken, ingen søknad trengs på disse.
Noe ventetid på reparasjoner/ service må du belage deg på, jeg hadde nylig en klokke til en avvik-justering og den kunne hentes etter to dager. Så noe går kjapt, mens mer krevende jobber tar lengre tid. Dra innom og snakk med noen og gjerne ved flere anledninger, vis interesse og entusiasme. Kanskje da blir det deg som slipper noe lengre venting på de modellene alle ønsker seg og helst flere av gangen for videresalg.