GrimReaper
Støttemedlem
Nå er det på tide med litt skryt igjen. Jeg tok turen til Oslo og Urmaker Bjerke i går for å kikke litt og muligens kjøpe et nytt ur, samt levere min kjære BLNR på en liten rens. Ble ekspedert av Jan Gunnar og han leverte på alle fronter. Da jeg ikke helt visste hva jeg skulle ha tok det to timer før jeg var i mål, men han var på ballen hele tiden. Tok frem et titalls ur og brukte virkelig god tid på meg så jeg skulle velge rett. Det er en herlig opplevelse som kunde. Men det er forventer man jo nesten når man kjøper luksusartikler i denne prisklassen. Det man derimot ikke forventer er at overnevnte selger renset Rolexen min og tok den med seg på vei til hytta og leverte den personlig på døra mi klokka 23:00 i går kveld. Jeg minner om at jeg bor på Rjukan i Telemark....
Dette er en service uten sidestykke og jeg har aldri opplevd maken. Det er ikke nok øyne på terningen denne gangen. Tusen takk til Urmaker Bjerke og spesielt til Jan Gunnar for en vanvittig trivelig handel og oppfølging.
Dette er en service uten sidestykke og jeg har aldri opplevd maken. Det er ikke nok øyne på terningen denne gangen. Tusen takk til Urmaker Bjerke og spesielt til Jan Gunnar for en vanvittig trivelig handel og oppfølging.