Gratulerer så mye @Risti4life !
Denne dagen kommer du til å huske i lang tid
Takk, takk!! Det er det ingen tvil om
Gratulerer så mye @Risti4life !
Denne dagen kommer du til å huske i lang tid
Gratulerer! Nå må du vise hva du har kjøpt og daHadde en veldig hyggelig kjøpsopplevelse hos Urm. Bjerke på Karl Johan her forleden dag. Upåklagelig når de spretter en flaske ene og alene for meg og man får servert bobler mens man venter på tilpasning av lenke☺
Har ventet en god stund på at mitt navn skulle dukke opp som neste på listen.. Selv med begrenset kjøpshistorikk kom dagen til og med noe før jeg hadde forventet!
Fantastisk service av Snorre og Jan Gunnar! Ingen tvil om hvor jeg ønsker å kjøpe neste ur - bare jeg får lov da
Må ha vært en ukurant modell. Ref. boblevannGratulerer! Nå må du vise hva du har kjøpt og da
Har Bjerke fått agentur på Invictus?Må ha vært en ukurant modell. Ref. boblevann
Gratulerer din luremusHadde en veldig hyggelig kjøpsopplevelse hos Urm. Bjerke på Karl Johan her forleden dag. Upåklagelig når de spretter en flaske ene og alene for meg og man får servert bobler mens man venter på tilpasning av lenke☺
Har ventet en god stund på at mitt navn skulle dukke opp som neste på listen.. Selv med begrenset kjøpshistorikk kom dagen til og med noe før jeg hadde forventet!
Fantastisk service av Snorre og Jan Gunnar! Ingen tvil om hvor jeg ønsker å kjøpe neste ur - bare jeg får lov da
@Risti4life - gratulere! Lov å spørre hva du endte opp med?
Han svarte kanskje allerede sist torsdag...?Gratulerer! Nå må du vise hva du har kjøpt og da
Dagens (nyanskaffelse);
Vis vedlegg 169398
Sorry folkens - virkelig ikke meningen å opptre som noe luremus her; mitt motto er jo «alle skal få»... Ingen hemmelighet; ble postet under dagens klokke her i uken som var ☺ Men kan jo alltids legge ut et bilde til Vis vedlegg 169997
Alle skal få - er det mottoet til PP også?Sorry folkens - virkelig ikke meningen å opptre som noe luremus her; mitt motto er jo «alle skal få»... Ingen hemmelighet; ble postet under dagens klokke her i uken som var ☺ Men kan jo alltids legge ut et bilde til Vis vedlegg 169997
Gratulerer! Skifte til "Patek4life" – eller går vi for 12 nye år med samme nick?
Gratulerer så mye! flott klokke!!Sorry folkens - virkelig ikke meningen å opptre som noe luremus her; mitt motto er jo «alle skal få»... Ingen hemmelighet; ble postet under dagens klokke her i uken som var ☺ Men kan jo alltids legge ut et bilde til Vis vedlegg 169997
Tommel opp for Bjerke i Bergen som virkelig leverer på service, kompetanse og god stemning. Fikk beskjed på fredag om at klokken jeg har ventet noen år på var kommet, og klar for henting mandag - lille julaften! Perfekt! Har handlet noen klokker hos Janicke og co etterhvert men det var likevel ekstra spesielt denne gangen. Kaffe og sjokolade ble servert under en svært hyggelig klokkeprat mens lenken på denne herligheten ble tilpasset håndleddet:
Vis vedlegg 175358
Takker. Skal prøve å dra den med på så mye sprell som muligTil lykke med den nye klokken!
Måtte den få være med på mange eventyr