Urmaker Bjerke

Ser ikke helt problemet.Jeg lever fint med å vente noen måneder for å få den klokken jeg vil ha i stedet for å kjøpe noe jeg har mindre lyst på umiddelbart. Det har vel ikke med hysteri å gjøre det?
Small soon, large later. Vente er bra, alt skal skje så raskt idag, opplever jeg...
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Bjerke svarer fortsatt ikke etter de avreserverte OP 36'en min. Om de som tar imot e-post ikke har fullmakt til å bekrefte bestillinger, bør de ikke svare på e-poster relatert til bestillinger.
 
Noen som vet om det blir noe salg hos Bjerke i år? Er vel ikke ønskelig med store folkemengder fysisk i butikken i disse tider. Kanskje eventuelt et salg i nettbutikken?
 
Spennende. Nytt brand? Noen som har inside scoop?

5A249A96-72E2-4CCF-BADE-3197813B38C5.png
 
Redigert:
Håper det er Richard Mille.
Er utrolig irriterende at man stort sett på til Dubai eller tilsvarende steder for å få kjøpt disse.
Siden jeg ikke har kontoer på noen sosiale medier så kan jeg heller ikke reiser der nå under alibi av å være en "influencer".
Da er vi to @West :ROFLMAO: i tillegg til å ikke ha konto på sosiale medier har jeg ikke bankkonto til RM heller :D
 
Spørsmål ang. bestilling Bjerke. De sa de skulle legge en klokke i bestilling til meg i slutten av oktober. Estimert leveringstid på 6-8mnd. Jeg har betalt depositum. Er det stort sett slik at de klarer å levere til oppgitt tid? Hva skjer hvis klokken blir discontinued før jeg får telefonen? (kan feks. klokken være produsert og jeg får den allikevel?)
 
Spørsmål ang. bestilling Bjerke. De sa de skulle legge en klokke i bestilling til meg i slutten av oktober. Estimert leveringstid på 6-8mnd. Jeg har betalt depositum. Er det stort sett slik at de klarer å levere til oppgitt tid? Hva skjer hvis klokken blir discontinued før jeg får telefonen? (kan feks. klokken være produsert og jeg får den allikevel?)
Er det vanlige modeller som får en oppdatering/kommer i fornyet utgave, får du mest sannsynlig tilbud om å stå på liste for den nye. (Men følg opp og få det bekreftet, er mitt råd).
 
  • Liker
Reaksjoner: politrew
Spørsmål ang. bestilling Bjerke. De sa de skulle legge en klokke i bestilling til meg i slutten av oktober. Estimert leveringstid på 6-8mnd. Jeg har betalt depositum. Er det stort sett slik at de klarer å levere til oppgitt tid? Hva skjer hvis klokken blir discontinued før jeg får telefonen? (kan feks. klokken være produsert og jeg får den allikevel?)

Hvis modellen går ut av produksjon vil du få få tilbud om å komme på venteliste på den nye modellen. Som i tilfellet når 116610 ble erstattet med 126610.
Det @Zawatch sa :)