Urmaker Bjerke

Har vi en offisiell åpningsdato for den nye Bjerke butikken på Egertorget?

Har googlet litt, men finner ingenting.
 
På invitasjonen står det at det skal begynne i Nedre Slottsgate. Sto ikke så mye mer detaljert. Men det er kanskje offisiell åpningsdato den 15 på begge de to nye butikkene.
 
På invitasjonen står det at det skal begynne i Nedre Slottsgate. Sto ikke så mye mer detaljert. Men det er kanskje offisiell åpningsdato den 15 på begge de to nye butikkene.
Da har nok du fått en vip invitasjon

Screenshot 2024-06-29 at 18.04.15.png
 
Er det noen som vet ca svartid på mail fra kundesenteret ?
Av egen erfaring så svarer de raskt, stort sett mellom 5 minutter og 3 timer. Ved svar tilbake fra meg på ettermiddagen uteblir noen ganger svar til tidlig neste arbeidsdag, men ellers opplever jeg de som svært raske til å svare. Hvis de må undersøke noe med en spesifikk urmaker/ansatt, eller leverandør tar det naturligvis lengre tid.

På telefon har jeg stort sett opplevd mellom 30 sekunder og opp til noen minutter, men det kan være "lang kø" i høysesong før jul, osv.
 
Av egen erfaring så svarer de raskt, stort sett mellom 5 minutter og 3 timer. Ved svar tilbake fra meg på ettermiddagen uteblir noen ganger svar til tidlig neste arbeidsdag, men ellers opplever jeg de som svært raske til å svare. Hvis de må undersøke noe med en spesifikk urmaker/ansatt, eller leverandør tar det naturligvis lengre tid.

På telefon har jeg stort sett opplevd mellom 30 sekunder og opp til noen minutter, men det kan være "lang kø" i høysesong før jul, osv.
Jeg har nå snart ventet 3 uker på et enkelt spørsmål om en Breitling, purret etter en uke. Ble kjøp av Rolex på finn i dag så det ble ikke kjøp av Breitling til 107.000 kr hos Bjerke.
 
Ser at Bjerke har kuttet ut å vise prisene på Rolex modeller på nettsiden deres.. Hvorfor? Norske priser vises på Rolex egen nettside….
 
  • Liker
Reaksjoner: holmby
Noen som har fått levering denne måneden?
Virker som det er lite allokering i juli?
Spør for en venn;)
 
Hmm. forstår ikke at omsetningen av disse merkene kan forsvare husleien i Nedre Slottsgate? Blir spennende å se hva som skjer når «Bjerke huset» åpner?
Nedre Slottsgate blir Rolex-boutique. Så det er nok bare midlertidig at disse merkene blir å finne der fram til butikken på Egertorget åpner.
 
  • Liker
Reaksjoner: Gin
Hvor nøyaktig er vente tiden hos Bjerke? Måtte betale 25k i depositum, ventelisten er estimert til 1-1,5 år. Har noen opplevd å få klokken tidligere?
 
Hvor nøyaktig er vente tiden hos Bjerke? Måtte betale 25k i depositum, ventelisten er estimert til 1-1,5 år. Har noen opplevd å få klokken tidligere?
Fruen fikk sin DJ36 TT Rose etter 5 mnd., estimert til 12 mnd. ved betaling av depositum.
Selv har jeg ventet over 6 mnd. på min DJ41 TT, også estimert til 12 mnd. ved betaling av depositum.
 
  • Liker
Reaksjoner: Krokodille98