Blir spennende å se hvilken Pam som du har bestiltEr det ikke deilig å ha noen å hate?
Føles det ikke godt å ha noen å hate?
Er det ikke herlig å slå dem flate?
Er det ikke deilig å ha noen å hate?
- Raga
Selv digger jeg Bjerke og jeg opplever super service! Men med alle som koser seg med vond vilje har jeg behov for å fortelle om noen positive opplevelser.
Vi er glade når Tore, Knut eller Trond gjør en deal med oss ila 30min kl 21 på kvelden (og det skal vi fortsette å honorere). Poenget med dette innlegget er å si at Bjerke ikke er noe snauere! Ila 5 min kl 2245 i går kveld gjorde jeg en avtale med Snorre. For å bruke hans egne ord, vi prøver å være løsningsorienterte. Det klarer dere! Supert! Takk!
Alle anbefalinger herfra! Gleder meg til senere i dag
PS: Dette er ikke første gang Bjerke er løsningsorientert. Og det er ikke bare Snorre som jobber der og gjør en strålende jobb
PPS: Jeg har lest en del surmuling om unge Bjerke-ansatte som ikke kan modellene de selger ned til minste detalj. Mandag møtte jeg en super håndtering av denne problemstillingen fra en ny pikemedarbeider hos Bjerke Karl Johan da hun allerede innledningsvis fortalte meg at Panerai var et nytt merke for henne og at hun ikke hadde så mange svar, men spurte også om å lytte til Snorre og min ekstremnerdesamtale for å lære. Vi kan ikke forvente at PAM-kunnskap er medfødt. For meg tok det mange år å forstå dette merket, og jeg klarer så vidt å henge med. Og jeg er veldig nerd altså! Ærlighet varer lengst. Nysgjerrighet er en god egenskap for å tilegne seg mer kunnskap.
Helt enig. Alltid fått strålende service der selv, tom. småreparasjoner merket good-will. At en ramler inn i butikken uten noen tidligere handler og regner med at de kaster stålrolex etter deg slik galskapen er i dag, er ikke deres skyld. Både NS og KJ får de beste skussmål av megHar nylig kjøpt en PAM1392 fra Urmaker Bjerke og nok engang fått strålende service av de ansatte. Sier som jeg har sagt før, man bør behandle andre som du vil bli behandler selv. Føler Urmaker Bjerke får ufortjent mye «negativ» omtale.
Du har for mye ledig tid Du kan jo bare ignorere forespørselen?Jeg får alltid topp service i butikken, men etter at jeg var der i går fikk jeg en sånn utrolig irriterende "spurte vi deg om kaffe og vil du anbefale oss til vennene dine"-undersøkelse på epost.
Én ting er at man ikke stoler nok på de ansatte til å selv la dem vurdere hva som er god service ("ble du spurt om du ville sitte?" wtf?), en annen ting er at noen hos Bjerke tydeligvis tror det er lurt å kjøre samme modell for å måle alt som Clas Ohlson, Telenor Kundeservice, Peppes, etc.
Avsløring: Sånn er det ikke. Lite føles så lite som highend-service som å få et jævla skjema dagen etter der man må krysse av for om man ble fortalt Bjerke-fordeler eller ikke, og om man ble spurt om kaffe. Nei det ble jeg ikke, og vet dere hvorfor? Fordi selgeren vet hvem jeg er og derfor vet at jeg kjenner til dem, og fordi han helt korrekt leste av oppførselen min at jeg hadde litt dårlig tid. Men det passer ikke inn i skjema, så det driter man vel i.
Irritert, nå. (Og har gjort det samme klart i mail til Bjerke).
Huff, dette hørtes tøft ut. Jeg antar at de gjør dette for å kvalitetssikre servicen og at svar er frivilligJeg får alltid topp service i butikken, men etter at jeg var der i går fikk jeg en sånn utrolig irriterende "spurte vi deg om kaffe og vil du anbefale oss til vennene dine"-undersøkelse på epost.
Én ting er at man ikke stoler nok på de ansatte til å selv la dem vurdere hva som er god service ("ble du spurt om du ville sitte?" wtf?), en annen ting er at noen hos Bjerke tydeligvis tror det er lurt å kjøre samme modell for å måle alt som Clas Ohlson, Telenor Kundeservice, Peppes, etc.
Avsløring: Sånn er det ikke. Lite føles så lite som highend-service som å få et jævla skjema dagen etter der man må krysse av for om man ble fortalt Bjerke-fordeler eller ikke, og om man ble spurt om kaffe. Nei det ble jeg ikke, og vet dere hvorfor? Fordi selgeren vet hvem jeg er og derfor vet at jeg kjenner til dem, og fordi han helt korrekt leste av oppførselen min at jeg hadde litt dårlig tid. Men det passer ikke inn i skjema, så det driter man vel i.
Irritert, nå. (Og har gjort det samme klart i mail til Bjerke).
Det er deprimerende å se at dere også har falt inn i servicemålingens sorte hull.
God service kvalitetssikres ved å ha flinke folk og behandle dem bra. Ikke ved å be kundene krysse av på ti forhåndsvalgte spørsmål.
Hva om du har 50 ansatte?Det er deprimerende å se at dere også har falt inn i servicemålingens sorte hull.
God service kvalitetssikres ved å ha flinke folk og behandle dem bra. Ikke ved å be kundene krysse av på ti forhåndsvalgte spørsmål.
Hva om du har 50 ansatte?
Jeg er prinsipielt enig med deg, men defra til å engasjere meg kjenner jeg at er litt unna - er mer på et ignorant nivå.Folk som liker net promoter score-undersøkelser burde gå med Quartz-klokker. To sider av samme sak.
Men det er greit, dere får fortsette å ta feil og la verden synke ned i en sump av måle-hverandre-mas.