Urmaker Bjerke

Fikk invitasjon til After Work i Bjerke-huset i dag. Syns det var veldig hyggelig, i tillegg til at jeg da hadde en unnskyldning til å ha meg en natt i hovedstaden.

8 minutter etter at mailen var mottatt svarer jeg på invitasjonen og får beskjed om at arrangementet er fullbooket :confused: Kjedelig!

• Wow
Reaksjoner: politrew
Fikk invitasjon til After Work i Bjerke-huset i dag. Syns det var veldig hyggelig, i tillegg til at jeg da hadde en unnskyldning til å ha meg en natt i hovedstaden.

8 minutter etter at mailen var mottatt svarer jeg på invitasjonen og får beskjed om at arrangementet er fullbooket :confused: Kjedelig!
Samme her ;)

• Trist
Reaksjoner: KentOve

men du kan likevel ha deg hele natta i hovedstaden - behøver ingen unnskyldning
🐰🎶🪩🎶🥕

Det er jo bra de inviterer til sånt, og godt det fremdeles er høyt trykk i klokkemiljøet.
Jeg rakk ikke tenke engang før jeg leste her at det var fullbooket 😅
Må smake Bjerke øl ved en seinere anledning.

Skulle nesten tro at mailen ble sendt ut på forskjellige tidspunkt? Vanvittig til trøkk hvis det ble fullbooka på 8min. Vurderte også å ta turen, kjipern

• Trist
Reaksjoner: KentOve
Alle kunder som har registrert mailen sin fikk mail. Så ikke så rart det ble fullbooket på 8 minutter😅

Er det ikke hyggelig at samtlige kunder fikk muligheten da? Som regel er det jo galt at de favoriserer gode kunder. Er det galt at alle får også?
Helt enig! Synes Bjerke gjør rett i å kjøre «første mann til mølla» metoden på noe, ettersom det ikke er mulig på de mest populære klokkene lenger😂

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper
IMG_1705.jpeg