Hmm.. hvorfor er den vridd feil vei til å være «sjåfør-klokke»? Er den ment for høyre håndledd?
Du har for lange armer @Gin, du må sitte nærmere rattet, da blir det riktig.
Hmm.. hvorfor er den vridd feil vei til å være «sjåfør-klokke»? Er den ment for høyre håndledd?
Bare om du tar «kryss-tak» på rattetDu har for lange armer @Gin, du må sitte nærmere rattet, da blir det riktig.
Fantastisk - gratulerer. Hva ble ventetiden?Endelig ringte Bjerke Vis vedlegg 255286
Takker Tror det ble ca 10 mnd!Fantastisk - gratulerer. Hva ble ventetiden?
Gratulerer! For en skive!Endelig ringte Bjerke Vis vedlegg 255286
Takker. Fikk beskjed om at jeg tok kontakt rett før det smalt på etterspørselen, så det var vel kun flaks antar jegGratulerer! Det var raskt levert, rå klokke
Grattis! En fantastisk flott klokke. Snakk om bra start på sommersesongen står selv på liste, men må nok smøre meg med tålmodighet.. 2-3 år fikk jeg beskjed om da jeg bestilte for et lite halvår siden.Endelig ringte Bjerke Vis vedlegg 255286
Tusen takk! Denne er absolutt verdt å vente på, helt rå finish og kvalitetsfølelse. Ikke minst skiven!Grattis! En fantastisk flott klokke. Snakk om bra start på sommersesongen står selv på liste, men må nok smøre meg med tålmodighet.. 2-3 år fikk jeg beskjed om da jeg bestilte for et lite halvår siden.
Jeg har ikke handlet straps til den enda, men kommer nok til å gjøre det!Har du kjøpt flere straps?
Likte komboen på bildet under Vis vedlegg 256606
Den der er helt syk. Prøvde den i Nedre Slottsgate nå nylig. Den blå skiva er fantastisk!!For en klokke!
Vacheron constantine overseas chrono 5500v
Glad den er min så jeg kan teste den så mye jeg vil!
Vis vedlegg 256375
Hva tenker menigheten om Overseas 4500V med noen av de andre skivene? Sort eller sølv?. Er hypen kun konsentrerert rundt den blå skiven eller er de andre også ettertraktet ? Følger det alltid med skinn/gummi i tillegg til lenka ?
Den blå er klart mest ettertraktet, men det er primært drevet av Instagram og folk som ikke har sett klokkene live, ihvertfall slik jeg tolker det.Hva tenker menigheten om Overseas 4500V med noen av de andre skivene? Sort eller sølv?. Er hypen kun konsentrerert rundt den blå skiven eller er de andre også ettertraktet ? Følger det alltid med skinn/gummi i tillegg til lenka ?