Guybrush Threepwood
Støttemedlem
Her ser man godt intensiteten i skiva som går litt i lillatone mot en mer normal blå sunburst-skive. Sky-Dwelleren ser nesten matt ut med direkte sammenligning i samme lys
Vis vedlegg 262490
Her ser man godt intensiteten i skiva som går litt i lillatone mot en mer normal blå sunburst-skive. Sky-Dwelleren ser nesten matt ut med direkte sammenligning i samme lys
Vis vedlegg 248618
Vis vedlegg 248620
Vis vedlegg 248621
Vis vedlegg 248622
Det finnes produsenter som kan levere bedre finish enn VC. Men i mine øyne finnes det svært lite som matcher det visuelle verdensbilde Vacheron Constantin presenterer i produksjonen sin. Her og ellers.
Utrolig pene begge to men jeg ville uten tvil gått for den nederste med annual calender og månefase.
+1Utrolig pene begge to men jeg ville uten tvil gått for den nederste med annual calender og månefase.
I stand corrected, trodde denne bare måtte stilles i februar/mars.Ser at alle mener «månefase» versjonen er finest, men er denne funksjonen virkelig verdt kr 58.000.- ekstra? Til info ingen av disse urene er annual eller perpetual kalendere, de må begge stilles manuelt ved månedskifte.
Den har jo både kalendermåned og månefase i tillegg, så det blir jo bare 29 000,- ekstra per funksjon.Ser at alle mener «månefase» versjonen er finest, men er denne funksjonen virkelig verdt kr 58.000.- ekstra? Til info ingen av disse urene er annual eller perpetual kalendere, de må begge stilles manuelt ved månedskifte.