Tror ikke de selger med, men 4500 reimene passer vel med stiftespenne til andre modeller, så selges sikkert løst på chrono. Tror at du må bestille til eiet og spesifikk modell om du skal bestille via ADVet noen om gummi/skinn reimene til Overseas modellene kan bestilles med "old style" pin buckle? Eller er det bare folding clasp?
Tror ikke de selger med, men 4500 reimene passer vel med stiftespenne til andre modeller, så selges sikkert løst på chrono. Tror at du må bestille til eiet og spesifikk modell om du skal bestille via AD
Ser stiftespennene ligger fra 6K +mva. og oppover på chrono. Ikke så gærent det med tanke på hva VC stash koster. Jeg har en ekstra foldespenne til min som jeg mener ligger på +/- 15k hos Bjerke, så du må nok regne med å betale littTakk for svar @Qwestern Får sende en mail å sjekket litt.
Ser stiftespennene ligger fra 6K +mva. og oppover på chrono. Ikke så gærent det med tanke på hva VC stash koster. Jeg har en ekstra foldespenne til min som jeg mener ligger på +/- 15k hos Bjerke, så du må nok regne med å betale litt
Tror det hadde vært behagelig med stiftespenne på gummi- og krokoreimen. Er spent på å høre hvordan det blir om du velger å gå for detVi er der ja Jeg digger pin buckle, syns det gjør det lille ekstra. Men, skal vel eventuelt leve fint med foldespenne også.
Perfekt Jorg Hysek originaldesign fra mitt fødselsår #maleprostitutionhereiCumJeg er LITT usikker på den innfelte logoen nederst til høyre, men ellers var dette skikkelig innertier for meg. Lurer på om det blir mulig å få tak i den, og hva prisen blir.
Noen som vet hva prisen er?Splitte mine bramseil!Vis vedlegg 285412Vis vedlegg 285413Vis vedlegg 285414
Noen som vet hva en litt sliten nyre går for om dagen?
Noen som vet hva prisen er?
Står bare pris på forespørsel..
@TomB Eller en Tissot PRXVis vedlegg 285585
Er det bare jeg som synes det ser ut som en Omega Constellation?
@TomB Eller en Tissot PRX
Eller Tudor Royal..Vis vedlegg 285585
Er det bare jeg som synes det ser ut som en Omega Constellation?
Mitt poeng. Kanskje dårlig formulert. Det jeg mener er at de fleste klokkene i markedet vil ha et design som minner om andre i markedet.Lage noe helt nytt? Det er en relansering av en klokke med et design fra 1977.
Når vi først er inne på klokker som både koster nyrer og andre kroppsdeler
Denne vil jeg ha!!!
Vis vedlegg 285470
https://watchesbysjx.com/2022/03/va...le-perpetual-calendar-chronograph-salmon.html
Drømmeklokke!
Hva lander den på i NOK?