Wow.....Gratulerer! Du stepper opp gamet.
Både lenke og en alligator rem følger med, de har et genialt system for raskt og enkelt rembytte. Men er enig i at etter siste tids prisoppgang på mer enn 40%, så er prisene nå, også på VC blitt helt uakseptable.422k for stål på gummi? Yikes. Men fin er den.
Jeg forhørte meg om akkurat denne modellen mid-hype for et par år siden. Da kostet den 243k...Både lenke og en alligator rem følger med, de har et genialt system for raskt og enkelt rembytte. Men er enig i at etter siste tids prisoppgang på mer enn 40%, så er prisene nå, også på VC blitt helt uakseptable.
Latterlig prisøkning. Fullstendig latterlig.Jeg forhørte meg om akkurat denne modellen mid-hype for et par år siden. Da kostet den 243k...
Dårlige nyheter. Hvilke farge var/er du på utkikk etter?Stod på venteliste på en Dial Time, men fikk beskjed i går fra Bjerke at VC trekker seg ut av Norge.
Prisen var 287.000,- da jeg skrev meg på lista i 2022…
De hadde en slik med sølv skive på lager rett før salget.Stod på venteliste på en Dial Time, men fikk beskjed i går fra Bjerke at VC trekker seg ut av Norge.
Prisen var 287.000,- da jeg skrev meg på lista i 2022…