Autodromo driver utelukkende med motorinspirerte klokker. Jeg har ikke like mye sansen for alle, men denne limited editionutgaven var ganske snasen.
Vis vedlegg 305948
If you're seeking vintage racing watches, Autodromo is the shop to trust. We feature a golden age of motoring-inspired collection to meet your style.
autodromo.com
Koster litt mer enn billig men liker man racerkjører man aldri har hørt om, og ganske store mecha quartzkronografer er det sikkert innafor. Ellers har Gearpatrol en oversikt over de beste mecha quartzene her:
https://www.gearpatrol.com/watches/a223483/meca-quartz-watch/
Skulle du falle på at militærinspirerte kronografer også er noe har jeg fortsatt denne annonsen ute:
Hei, Denne traff dessverre ikke meg på den måten jeg håpet. Derfor selger også jeg denne videre. Vi snakker om en Newmark 6BB kronograf. Ikke originalen fra 1980 men den "offisielle gjenutgivelsen" fra det gjenoppståtte Newmark Watch Company. Originalen var en av fire asymmetriske kronografer...
www.tidssonen.no
Du finner også en affære som heter Breed, den er i samme gate som Autodromo, men mer "intage" og monokrom, på salg til 114 USD her på Jomashop:
Shop for Racer Chronograph Quartz Silver Dial Men's Watch 8504 by Breed at JOMASHOP for only $0.00! WARRANTY or GUARANTEE available withevery item. We are the internet's leading source for ! (Model # )
www.jomashop.com
Lykke til.
LarsB