Enigheten er ikke total selvfølgelig. I likhet med mange andre "først" og "best"-påstander i klokkeverdenen er det flere om beinet. Denne klokken, som etter mitt syn VAR først, kommer i midlertid fra en produsent om ikke bruker dette poenget i sin markedsføring - i motsetning til enkelte andre.
Den kom i en beskjeden konvolutt:
av støt.
Noe som gjorde meg litt bekymret. Disse urene er ikke kjent for å tåle alt for mye støt. Heldigvis var det bobleplast inne i bildet:
Faktisk flere lag:
Og inne i bobleplasten var det:
E
N
N
Y
D
E
L
I
G
V
N
T
A
G
E
Seiko 6139-6017:
Verdens første automatiske kronograf!
Vel, som nevnt, ikke alle er enige. Men hvis du vil, kan du lese en grundig oppsummering her. (Hva er vel en unboxing uten mulighet for faktapåfyll? Må jo tilby noe annet npr selve boksen mangler. )
Wristshot:
Den bygger ikke mye til å være en autochrono!
Nydelig lysspill i skiven:
Bildene er dessverre tatt i kveld i veldig dårlig innelys. Men ta mitt ord for det: Skiven er vakker! Et nydelig lite stykke klokkehistorie. Nå er jeg strengt tatt ikke helt sikker på om det er et 6139A eller 6139B-verk i denne, men det blir flisespikkeri i den store sammenhengen. Tusen takk til goodguy @Bluebear
Den kom i en beskjeden konvolutt:
Noe som gjorde meg litt bekymret. Disse urene er ikke kjent for å tåle alt for mye støt. Heldigvis var det bobleplast inne i bildet:
Faktisk flere lag:
Og inne i bobleplasten var det:
E
N
N
Y
D
E
L
I
G
V
N
T
A
G
E
Seiko 6139-6017:
Verdens første automatiske kronograf!
Vel, som nevnt, ikke alle er enige. Men hvis du vil, kan du lese en grundig oppsummering her. (Hva er vel en unboxing uten mulighet for faktapåfyll? Må jo tilby noe annet npr selve boksen mangler. )
Wristshot:
Den bygger ikke mye til å være en autochrono!
Nydelig lysspill i skiven:
Redigert av en moderator: