..hehe alltid noe spennende å finne på Sonen om helt andre ting enn klokker...
Falt for HH og Fjellreven (Kodiak), men self også PJ (Kodiak) og Victorinox..egentlig de fleste. Hmm, tror jeg må ta en tur å se på disse. Hvor ???
Kjøpte en Barbour jakke, mend en holder ikke mål i -20 så da har jeg en parka fra Boss..desverre synes jeg ikke den er så veldig "kul" så her må det gjøres noe...har også denne som jeg liker veldig godt (men ikke varm nok).
Ingen som er i tiden og bruker pels?
God helg...
Kjøpte en canada goose snow mantra for litt siden. Stor som f***, og kansje litt overkill, men tøff er den!
Den er fantastisk Hilsen trofast CG kunde
hehe, brukte den til butikken i dag, men den ble liggende igjen i bilen. +5c er ikke riktig klima for denne jakken!
Bumper denne tråden, siden vinteren snart er over oss for alvor Sånn i tilfelle noen leter etter tips, kan jeg igjen på det varmeste anbefale 740N losjakke fra Schott. Til 1300kr slår den alt annet fra Tiger osv. ned i støvlene!
Hvem selger det merket!? så noen bilder på nettet å den så kanskje litt kort ut for meg! =/
Kjøpte meg woolrich artic parka i fjor, og kan anbefale den på det sterkeste Eneste problemet jeg har hatt er at knappene sitter litt løst, men med litt kunnskap med nål og trå gikk det bra.