Jeg røyk på en Canada Goose Chateau Parka i høst. Har såvidt begynt å bruke den nå og sålangt er jeg veldig fornøyd
+1 det er også veldig bra at pelskraven kan tas av i tilfelle man plutselig skulle befinne seg midt i en PETA demonstrasjon
Jeg røyk på en Canada Goose Chateau Parka i høst. Har såvidt begynt å bruke den nå og sålangt er jeg veldig fornøyd
+1 det er også veldig bra at pelskraven kan tas av i tilfelle man plutselig skulle befinne seg midt i en PETA demonstrasjon
Når det VIRKELIG blir kaldt, eller når jeg skal ut og fly Tiger Moth, altså dobbeldekker med åpen cockpit, tar jeg på meg Canada Goose Air Force-jakken min, en utgått modell som var litt vrien å få tak i her i landet. Kjøpte den i USA, og liker den fordi den skiller seg litt ut fra alle de andre CG-jakkene her i landet
Ellers så jeg en litt penere, ikke fult så varm fra Moncler. På grunn av at jeg ikke helt liker den glossy overflaten
For de virkelig ekstremkalde dagene, eller når jeg skal være ute en hel dag i -10
Noen som har Canada Goose og har noe erfaring med dem dem skal vist være veldig varme?
Har litt lyst til og kjøpe en slik jakke
Jeg har 3 canada goose jakker. En snow manta, expedition, og lodge down hoody(tror den het det). Snow mantra er det bare å ligge unna, helt ubrukelig jakke med mindre det er minus 60 grader. Expedition er og varm og funker greit så lenge det er tosifret minus. Lodge hoodyen er fin til rundt 0 grader. Kvaliteten på jakkene er suveren.
Jeg har lenge gått og siklet litt på den expedition.
Muligens jeg drar og kjøper en slik jakke til helgen...
visst du vil spare litt penger, kan du kjøpe hos frieco på ebay. http://myworld.ebay.com/frieco/
om han ikke har det du ser etter listet, kan han mest sannsynlig skaffe det. Jeg har selv handlet CG av han 5 ganger, og alt er ekte vare. han sender og veldig diskre om du ber om det.