Tror de fleste sportsbutikker har de, men du kan se her også
http://www.canada-goose.com/where-to-buy/
Takk, for innspillet
Edit: Veldig morsomt at den fant i hvilken region jeg bor, og finner frem til nærmeste butikk ..
Tror de fleste sportsbutikker har de, men du kan se her også
http://www.canada-goose.com/where-to-buy/
Fikk en North Face sak av modern til jul, dette er varme og gode saker... suksess for min del, og etter siste tur på cc-vest, morsomt å ha noe annet enn absolutt alle andre . Høy tetthet av canada goose gitt...
Høy tetthet av canada goose gitt...
Så smått begynt å tenkte på vinterjakke. Hatt et lite stilskifte i klesveien siste året, så jeg trenger en ok ull frakk/jakke til vinteren. Tenker at den bør holde meg varm ned mot -10, blir det kaldere tar jeg fram CG Langford parkasen. Klassisk enkel design, svart/koks grå, ull, dekke ned til hoftene/låret. Gjerne "slim-fit" (kropss nært). Bruksområdet blir til/fra jobb i Oslo sentrum. Budsjett ca 5k
Jeg kjøpte selv en jakke fra årets Moncler kolleksjon, de har utrolig mange fine modeller fra 5000,- ->.
Jeg så bilde av en woolrich jakke med "loro piana" ull utvendig og dun i foret som var over middels fin og garantert varm. Men spørs om 5 k holder. Vet ikke hvem som har den i Oslo. Follestad eller Tatler muligens.
Er det noen norske nettbutikker som selger Moncler? Evt. noen som vet om en butikk i Drammen som selger?
Jeg så bilde av en woolrich jakke med "loro piana" ull utvendig og dun i foret som var over middels fin og garantert varm. Men spørs om 5 k holder. Vet ikke hvem som har den i Oslo. Follestad eller Tatler muligens.
Den selges både på Follestad og Høyer, så vidt jeg vet.
Prisen er på ca 11k, så litt over 5 ja
Ingen forhandler i Norge. Schott leather jackets and motorcycle apparel har webshop, der jeg har kjøpt min. Fåes også i 740 Long
Snart vinter igjen Klar for å forsøke meg på en ny pea coat. Noen tips om bestilling fra webshopen? Bare å måle og sende over?
Store eller små i størrelsen?
Jeg er ikke supersmal, men det er jo ikke akkurat amerikanere heller, så bør man velge en smal modell?