Jeg gikk for en UBER black storm norsk designer meget god kvalitet og ikke minst passet til alt.
HOME - UBER - TECHNOLOGY + TAILORING
Begynner å bli kjøligere, ble minnet om at det er dårlig stilt i vinter garderoben. Bumper derfor denne, sikkert høstet noen erfaringer over sist vinter. Hvordan var denne, når det ble kaldere en -10 @jeprex ?
Jeg gikk for en UBER black storm norsk designer meget god kvalitet og ikke minst passet til alt.
HOME - UBER - TECHNOLOGY + TAILORING
@jeprex Hvor fornøyd er du med jakken fra Uber? Vurderer en derifra selv.
@crown guard: Hva slags Barbour er dette? Jeg har i løpet av mitt hittil korte liv opparbeidet meg en grei samling Barbour-jakker som jeg bruker både til hverdags og til jakt, men har aldri sett noen med quilted for før.
Har dessverre lært at de eneste modellene man fortsatt kan stole på er de fortsatt engelskproduserte Bedale, Beaufort og Border (alle kan fåes med for sånn at de funker til vinterbruk). Har arvet en Border etter faren min, og enda den lukter litt så kommer nok min sønn også til å kunne arve denne, for makan til slitesterke klær. Barbour har også reparasjonsavdeling i Jarrow, Newcastle som gjør utmerket arbeid på alle oilskin-jakker.
Noen som har erfaring med det norske merket Cedrico? Har vurdert en slik for i år
Jeg har lyst på Woolrich teton parka, de har denne på Ferner til 8000. Ser i tidligere poster at Høyer (Stavanger) hadde 50% på Woolrich i januar, visst dette stemmer, tror dere at tilsvarende jakke kommer på salg i januar evt. vårparten?
Alternativt har du Veilance serien, men da må du ut med noen tusenlapper til. Men snittet og kvaliteten er på topp.