Vis frem din(e) Zenith!

Zenith El primero 410 Limited Edition (500pcs):

20150520_202436-01_zpsggwle4ud.jpeg



20150520_202656-01_zps8gpswuku.jpeg

Forklar meg igjen, hvorfor solgte jeg denne? ;)

Faen.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
DSC04840.jpg


Fikk kikke på IWC Big Pilot'en til en trivelig urmaker som jobber hos Otteren etter torsdagens event i Stavanger, og tenkte "fytti pokker så rå den er". Har alltid hatt lyst på en stor pilotklokke, men har ikke turt å ta steget ut. Til nå.

Hadde ikke glemt tanken om stor pilot dagen derpå, og spurte Tom hos Urmaker Thorbjørnsen om han fortsatt hadde sin personlige Zenith Pilot Type 20. Det hadde han, men den fikk ikke noe særlig armtid om dagen.

Så – super happy med "ny" Zenith Pilot Type 20 GMT :D

Og med sine voksne 48 mm, er det mitt største ur noensinne. Selvtrekkende in-house Elite 693, som ble introdusert på første halvdel av 90-tallet.
 
Zenith Defy open heart i kombinasjon rose gull og stål, har vært tilsalgs en stund, nå endelig ute blandt folk,
et flott ur etter min mening, gummiremmen kunne gjerne vært litt mer bastant i forhold til klokka, kan bli interressant å se denne på en padded croco med gull spenne !

 
  • Liker
Reaksjoner: Marius og Bromle
Er det nummer seks av fem hundre? I så fall min gamle... Jeg vil gjerne kjøpe den tilbake ved høve! :D

BAH
 
  • Liker
Reaksjoner: Zawatch
Er det nummer seks av fem hundre? I så fall min gamle... Jeg vil gjerne kjøpe den tilbake ved høve! :D

BAH

Stemmer! Den er nok ikke til salgs (vel... har som motto om at alt er til salgs til rett pris), men send kontaktinfo på PM så skal jeg kontakte deg dersom den (triste) dagen kommer! :)