Vis frem din(e) Zenith!

Får vel klinke inn min siste, den relativt sjeldne (LE 500ex) Stratos Flyback Pole 2 Pole i sort DLC (eller noe material) :)

12269856_714970188603153_191756566_n.jpg


Kim!
 
Ventet du med å ta bilde til minuttviseren dekket det svenske flagget? ;) ;) ;)

Haha, nei - kom ut av et møte ca. halv bare. Men det flagget er så lite at du enten har supermannøyne, eller er liker å se på klokken fra 20cm avstand om du skal se noe annet enn at det "er noe der" ;)
 
Den er lekker den Bronse piloten fra Zenith. Prøvde den hos David Andersen i høst og den satt veldig bra på hånden:)
 
Redigert:
Må si meg enig med dere andre.. Denne modellen vokser litt på meg! De er rett og slett litt bølletøffe :D
 
Du støtter da replicas ved å bruke den,skryte av den, og poste bilder av den her inne på et klokkeentusiastforum.
Det lureste du kan gjøre med den der er å knuse den med hammer, og heller spare opp til en ekte en.

Ta en titt her, så ser du hva du støtter gjennom kjøp og bruk av replicas: http://www.velgekte.no
 
  • Liker
Reaksjoner: Ban
Hvis det er en replica @Ozard80 så hører den vel ikke hjemme i "Vis frem din(e) Zenith!" tråden.:mad: (Ikke i noen annen tråd heller forresten)
 
  • Liker
Reaksjoner: O.S.P
Det er en bronze extra special pilot, men dessverre en A+ replica. Jeg fikk den som gave(tror den koster ca 5000 kr) og må si at den er utrolig sjarmende og kvaliteten er utmerket. Jeg sier ikke at jeg støtter replicas men jeg ble veldig impontert over kvaliteten og hvor godt den holder tiden. Har brukt den i to mnd, og det går +5 sec per døgn. Den bruker en miyota 9015 movement. Legger ved bilder:)
c4ZxPoG.jpg

NFpEmOp.jpg
wTJ04mf.jpg
onUQvHC.jpg
y6oJSDQ.jpg

Dette var fullstendig ukult. Skjerp deg.
 
  • Liker
Reaksjoner: Ruos