Fantastiske klokker!Vis vedlegg 120171 Ikke mine, men fra IWC-museet i Schaffhausen, øverst ny i platina, nederst urmodellen i stål Vis vedlegg 120170
Skulle gjerne hatt en sånn
Fantastiske klokker!Vis vedlegg 120171 Ikke mine, men fra IWC-museet i Schaffhausen, øverst ny i platina, nederst urmodellen i stål Vis vedlegg 120170
Godt det er flere som har vett til å sette på den reima
Gratulerer med hinsides flott Portugieser! Nærmere klokkehimmelen er det vanskelig å komme, ifølge mine beregningerVis vedlegg 126190 Vis vedlegg 126191 Vis vedlegg 126192 Fikk for et drøyt år siden mulighet til å kjøpe en Annual Calendar, IW503502. Ble helt forelsket i denne, med en flott blå skive. Den kan like gjerne bæres med baksiden frem. Et utrolig nydelig verk på denne.
Nydelig!!! Hva med 2019?
Gratulerer med flott klokke, og velkommen i klubben!Min første IWC
Gratulerer så mye med en meget flott klokke! Post gjerne flere bilder av den der!Min første IWC
Takk for detGratulerer med flott klokke, og velkommen i klubben!
Takk får legge opp norn bilder til daGratulerer så mye med en meget flott klokke! Post gjerne flere bilder av den der!
Lekkert! Takk som deler.Takk får legge opp norn bilder til da
Gratulerer med rå klokke, og for et kupp!Selv om jeg har en med hvit skive fra før, ble fristelsen for stor med tilbud på Portugiser IW371491 med blå skive hos Otteren...
Super service fra @JørgenO som nesten må ha løpt til posten på fredag Tror jeg. Jaggu var den ikke fremme i dag mandag!!
Rask unboxing og noen raske bilder. (Denne fortjener flere skikkelig bilder, håper å komme sterkere tilbake!)
Vis vedlegg 179419
Vis vedlegg 179418
Vis vedlegg 179402
Vis vedlegg 179401
Vis vedlegg 179400
Vis vedlegg 179399
Vis vedlegg 179398
Utrolig fornøyd, skiven er helt rå. Nesten sort i mørk belysning, og popper i skikkelig i spotlys. Gleder meg til å se i sollyset.
Selv om jeg har en med hvit skive fra før, ble fristelsen for stor med tilbud på Portugiser IW371491 med blå skive hos Otteren...
Super service fra @JørgenO som nesten må ha løpt til posten på fredag Tror jeg. Jaggu var den ikke fremme i dag mandag!!
Rask unboxing og noen raske bilder. (Denne fortjener flere skikkelig bilder, håper å komme sterkere tilbake!)
Ser skikkelig bra ut. Gratulerer og tusen takk for handelen! Jeg har lagt inn et segment i Strava som går fra butikken til postkontoret. Tror det ble ny pers denne gangen.