Vis oss din Seiko!

@wreckmaster gratulerer med flott Padi! 5 minutter fra min arbeidsplass står det en enslig liten blå en i et butikkvindu og kaller på meg "kom igjen, jeg VET du vil ha, meg..." Men, jeg SKAL være "flink" denne gangen!!! Hvis noen er i Fredrikstad, ta en titt til venstre på toppen av rulletrappa i Torvbyen fra gamle Domus; vennligst kjøp den NÅ og fri meg fra fristelse :D
Med GS på vei inn, og "juleur" allerede booket er det nok på tide og begrense seg litt, nemlig...
 
2A1B4310-E12E-49A2-9A61-1961763D8888_zpspqpgb5mt.jpg
 
@wreckmaster gratulerer med flott Padi! 5 minutter fra min arbeidsplass står det en enslig liten blå en i et butikkvindu og kaller på meg "kom igjen, jeg VET du vil ha, meg..." Men, jeg SKAL være "flink" denne gangen!!! Hvis noen er i Fredrikstad, ta en titt til venstre på toppen av rulletrappa i Torvbyen fra gamle Domus; vennligst kjøp den NÅ og fri meg fra fristelse :D
Med GS på vei inn, og "juleur" allerede booket er det nok på tide og begrense seg litt, nemlig...
Har sett på den og vært veldig nær å fri deg fra dine fristelser. Så ruslet jeg bort til Ambjørnsen og bestemte meg for å være "flink" en stund til jeg også;)
Nydelig skive på disse, men jeg registrerer at det er mange som flipper de ganske fort. Det er i alle fall relativt ofte de dukker opp på k/s om dagen.
 
0B27A991-FC94-4A9C-88DB-A6E030BAA71D_zpsxmwze9pw.jpg

(Bilde fra litt tidligere i sommer)
SKX007 utstyrt med "Vintage Rodeo stone grey"-reim fra Cheapest NATO-straps.
Kjøpte klokka på Ebay i vinter, akkurat i det SRP77x'ene begynte å ta over og de vanlige kanalene begynte å tømmes for ur.
Når jeg fikk klokka viste det seg at den overhodet ikke holdt på tida mista 30-40 minutter i løpet av en arbeidsdag. Men etter to turer hos Optura for reparasjon og justering (tror de glemte å justere klokka etter første runde..) går den nå omtrent like nøyaktig som SARB033'en min. Stort sett +/- 1 sek/dag. Litt mer uryddig gange enn SARB'en men absolutt innafor.