- Medlem
- 11. mars 2013
Gratulerer! Ingen andre enn Seiko kan levere så solid mekanikk og så smakfullt design uten at det koster mye mer.Repostar min nyervervelse frå "Dagens klokke" i går. Utrulig stolt. Forøvrig første mekaniske
Har sett på den og vært veldig nær å fri deg fra dine fristelser. Så ruslet jeg bort til Ambjørnsen og bestemte meg for å være "flink" en stund til jeg også@wreckmaster gratulerer med flott Padi! 5 minutter fra min arbeidsplass står det en enslig liten blå en i et butikkvindu og kaller på meg "kom igjen, jeg VET du vil ha, meg..." Men, jeg SKAL være "flink" denne gangen!!! Hvis noen er i Fredrikstad, ta en titt til venstre på toppen av rulletrappa i Torvbyen fra gamle Domus; vennligst kjøp den NÅ og fri meg fra fristelse
Med GS på vei inn, og "juleur" allerede booket er det nok på tide og begrense seg litt, nemlig...
Gratulerer!! Godt valgRepostar min nyervervelse frå "Dagens klokke" i går. Utrulig stolt. Forøvrig første mekaniske
Tøft - slik liker mrDavisIssued BFK from Israel. Special order by IDF for Shayetet 13 Navy Seals.
Sapphire crystal.