WOW! Den der skulle jeg gjerne hatt.Her er en annen godbit fra Seiko: SBDX003Vis vedlegg 15452 Vis vedlegg 15453
Year 2000 historical Collection, 500 eksemplarer.
Takk @seikoskar .WOW! Den der skulle jeg gjerne hatt.
Nærmere 6159 kommer man ikke.
Du har en del gull i samlingen, @crest
JEG DØØØØØØR
...
Hadde vært veldig inspirerende å sett et bilde av seiko samlingen din @crest ...
Samlingen kommer ut her med små drypp. Oversiktsbilder blir sjeldent bra, og dessuten har det blitt alt for mange av de siden galskapen startet. Vintage Seiko dykkere er fortsatt favoritten selv om jeg til tider har blitt distrahert av Omega, Sinn, Tudor og Rolex.+1
Den samlingen er det flere som gjerne vil se!
Samlingen kommer ut her med små drypp. Oversiktsbilder blir sjeldent bra, og dessuten har det blitt alt for mange av de siden galskapen startet. Vintage Seiko dykkere er fortsatt favoritten selv om jeg til tider har blitt distrahert av Omega, Sinn, Tudor og Rolex.
Da er min første automatiske klokke i hus, har vært mye fram og tilbake før valget endte på SARB065 etter konferering med en god TS-venn.
Har spanet nettet etter en ny reim, noen som kan sende meg tips? Den lakkskovarianten som fulgte med var faktisk mer fæl live enn det jeg trodde og hadde lest om. Gjerne send meg PM dersom dette forumet ikke tillater den slags her
Vis vedlegg 15185
Steike så strøken! Meget flott @crest, og du har en imponerende samling!Dagens bidrag er nok et dykker ikon fra Seiko.
Seiko/Japans første forsøk på en profesjonell dykker 6217-8001 også kalt 62MAS.
Disse ble produsert fra 1965-1968. Dette er en original modell fra 1967.
Vis vedlegg 15856 Vis vedlegg 15857