Og selger de uten mulighet for lenke for så vidt.
Uten lenke og økt prisen vesentlig.. skuffet.
Og selger de uten mulighet for lenke for så vidt.
Uten lenke og økt prisen vesentlig.. skuffet.
Tror 43 blir utrolig fint, men synes krona ser litt uproporsjonalt stor ut på bilder?Sålangt berre BigPiloten som treffer meg (litt). Men skal det vere BigPilot så er det kanskje berre å druse på med 46+mm? Istadenfor å gå for semi 43mm?
Ikke så verst denne....men litt stor.
Tror 43 blir utrolig fint, men synes krona ser litt uproporsjonalt stor ut på bilder?
får vente til man kan prøve tenker jeg
TAG Heuer har lansert en ny generasjon av den populære Aquaracer-kolleksjonen.
TAG Heuer introduserer Aquaracer Professional 300
En ny generasjon Aquaracer med hint av TAG Heuers historiske dykkerklokker.www.tidssonen.no
Her har TAG lagt seg så nære Seamaster som mulig, ja.Det lukter litt Omega Seamaster men jeg hadde foretrukket en tallskive uten dato og vorte.
Litt høy pris for en Sellita klokke.
Men som det er sagt her, er Sellita forbi barnesykdommene fra starten og er så bra som ETA nå.
Vis vedlegg 243587ETA vs. Sellita | Professional Watches
This isn’t the first article to be written on the topic and it certainly won’t be the last but with the release of the Tudor Royal featuring the caliber T601 based on a Sellita movement, I thought …www.professionalwatches.com
Enig i Bamford, og den er jo fremdeles tilgjengelig til en OK pris. Den var vel priset til 49k her i landet.Kunne godt tenkt meg fjorårets Bamford-utgave forøvrig, samt kanskje denne på bildet over. Tøff klokke!
Enig i Bamford, og den er jo fremdeles tilgjengelig til en OK pris. Den var vel priset til 49k her i landet.
Vis vedlegg 243591