Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Godt vær og lite trafikk gjør turen til og fra jobb fornøyelig
IMG_2995.jpeg
 
Bestemte meg for å bytte bank. Gruet meg noen dager, men etter et raskt møte med kunderådgiver i ny bank, viser det seg å være en veldig smidig prosess. Da gjenstår det å se om gjennomføringen er like smidig også. Lange kundeforhold og lojalitet har ingen verdi i bank- og forsikringsbransjen.

Bytta sjæl fra DNB til en liten lokalbank på vei til hytta. Personlig service hver gang samt. billigere og bedre betingelser. Mye bedre app har de og, så nå logger jeg nesten aldri inn i nettbanken engang. Selv så skjønner jeg ikke at ikke flere gjør det samme… :cool:
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og sunshine
faktisk med lys - for mørke kvelder og dunkle bakgårder :mrgreen: ser jo artig ut, som en søt gokart - klipper den pent?

Helt rå er Milwaukee-klipperen.
Hadde en Bosch Rotak 36V klipper som jeg var storfornøyd med i 10 år. Dette er flere divisjoner opp!
Klipper jevnere, penere, og har mye mer kraft.
Men prisen gjenspeiler at dette ikke er leketøy ;)
Husk å legg til to stk batterier.
 
  • Liker
Reaksjoner: holmby
Helt rå er Milwaukee-klipperen.
Hadde en Bosch Rotak 36V klipper som jeg var storfornøyd med i 10 år. Dette er flere divisjoner opp!
Klipper jevnere, penere, og har mye mer kraft.
Men prisen gjenspeiler at dette ikke er leketøy ;)
Husk å legg til to stk batterier.
Sporter toppmodellen til Dewalt selv med 2x36v. Funker godt!
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Helt rå er Milwaukee-klipperen.
Hadde en Bosch Rotak 36V klipper som jeg var storfornøyd med i 10 år. Dette er flere divisjoner opp!
Klipper jevnere, penere, og har mye mer kraft.
Men prisen gjenspeiler at dette ikke er leketøy ;)
Husk å legg til to stk batterier.

Ikke rart du er fornøyd med et produkt fra Milwaukee! Det er jo der Harley Davidson produseres....

8- )
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Helt rå er Milwaukee-klipperen.
Hadde en Bosch Rotak 36V klipper som jeg var storfornøyd med i 10 år. Dette er flere divisjoner opp!
Klipper jevnere, penere, og har mye mer kraft.
Men prisen gjenspeiler at dette ikke er leketøy ;)
Husk å legg til to stk batterier.
Klippo. Sier ikke mer. Eller hur @Rød ?
 
Klippo. Sier ikke mer. Eller hur @Rød ?

Pateken er borte, men fortsatt «stuck» med klippo’n @Genta ?