Godt vær og lite trafikk gjør turen til og fra jobb fornøyelig
Bestemte meg for å bytte bank. Gruet meg noen dager, men etter et raskt møte med kunderådgiver i ny bank, viser det seg å være en veldig smidig prosess. Da gjenstår det å se om gjennomføringen er like smidig også. Lange kundeforhold og lojalitet har ingen verdi i bank- og forsikringsbransjen.
faktisk med lys - for mørke kvelder og dunkle bakgårder ser jo artig ut, som en søt gokart - klipper den pent?
Faktisk et kjøretøy som virker tilfredstillende på batterifaktisk med lys - for mørke kvelder og dunkle bakgårder ser jo artig ut, som en søt gokart - klipper den pent?
faktisk med lys - for mørke kvelder og dunkle bakgårder ser jo artig ut, som en søt gokart - klipper den pent?
Sporter toppmodellen til Dewalt selv med 2x36v. Funker godt!Helt rå er Milwaukee-klipperen.
Hadde en Bosch Rotak 36V klipper som jeg var storfornøyd med i 10 år. Dette er flere divisjoner opp!
Klipper jevnere, penere, og har mye mer kraft.
Men prisen gjenspeiler at dette ikke er leketøy
Husk å legg til to stk batterier.GRESSKLIPPER M18 F2LM53-122
M18 FUEL™ 53 cm gressklipper, som klipper opptil 2000 m² på én enkelt oppladning av to M18™ HIGH OUTPUT™ 12,0 Ah batterier. 3-i-1 klippemetode. Automatisk tilpassing av klippehastighet. Justerbar, selvkjørende mekanisme på opptil 6,4 km/t. For- og sidelykter. Justerbar klippehøyde mellom 2,5 –...tools.no
BATTERISETT M18 HNRG-122
M18 High Output NRG Pack, batteri og laderpakke Batteri: Nye M18™ 12 Ah HIGH OUTPUT™ batteriteknologi leverer opp til 50% mer kraft sammenliknet med M18™ REDLITHIUM-ION™ teknologi. Patentert REDLINK™ teknologi beskytter batteriet mot tøffe arbeidsforhold for å sikre optimal ytelse. Holder seg...tools.no
Helt rå er Milwaukee-klipperen.
Hadde en Bosch Rotak 36V klipper som jeg var storfornøyd med i 10 år. Dette er flere divisjoner opp!
M18 FUEL™ 53 cm gressklipper, som klipper opptil 2000 m² på én enkelt oppladning av to M18™ HIGH OUTPUT™ 12,0 Ah batterier. 3-i-1 klippemetode. Automatisk tilpassing av klippehastighet. Justerbar, selvkjørende mekanisme på opptil 6,4 km/t. For- og sidelykter. Justerbar klippehøyde mellom 2,5 –...tools.no
BATTERISETT M18 HNRG-122
M18 High Output NRG Pack, batteri og laderpakke Batteri: Nye M18™ 12 Ah HIGH OUTPUT™ batteriteknologi leverer opp til 50% mer kraft sammenliknet med M18™ REDLITHIUM-ION™ teknologi. Patentert REDLINK™ teknologi beskytter batteriet mot tøffe arbeidsforhold for å sikre optimal ytelse. Holder seg...tools.no
Klippo. Sier ikke mer. Eller hur @Rød ?Helt rå er Milwaukee-klipperen.
BATTERISETT M18 HNRG-122
Klippo. Sier ikke mer. Eller hur @Rød ?
Ennå ikke stor, måtte endre min TS-signatur
Takk til @andersmp for hyggelig handel:) Hva har en Klippo til felles med en Patek? De forvaltes for nest generasjon: Fotografen er som vanlig elendig, men klokka er nydelig: Den kan også benyttes når det er mørkt: Utboxing fra boks er ikke mulig da boksen ikke er i hus til tross for at...www.tidssonen.no
Jeps, tøff prioritering. Men en av kidsa får iallefall forvalte Klippon videre!Pateken er borte, men fortsatt «stuck» med klippo’n @Genta ?
Jeps, tøff prioritering. Men en av kidsa får iallefall forvalte Klippon videre!
Så ypperlig ut, noe mer detaljer? Er på jakt etter nytt til kjøkkenetgryter med moderat pris som funker slik de skal. en sjeldenhet.
Vis vedlegg 375853