At både huslån og studielån er innfridd
Årets andre virkelig store opplevelse, Hamilton live i London, virkelig virkelig verdt reise og billettpris! Imponerende. Fantastisk.Torgeir Waldemar i Jakob-kirka
Vis vedlegg 360677
Så "Les Miserables" på samme sted for noen år siden. Absolutt å anbefale!Årets andre virkelig store opplevelse, Hamilton live i London, virkelig virkelig verdt reise og billettpris! Imponerende. Fantastisk.
Vis vedlegg 370259
jeg så les miserables på alexandra palace theatre i london 1989 men fikk ikke med meg en dritt: det var akkurat da jeg innså at jeg muligens var en brilleslange og kanskje/burde/vurdere gå til anskaffelse av et par briller… var forøvrig også på loppesirkus i soho og kunne sverge på jeg så hver eneste loppe, så da ble det ikke noe av brilleriet. på noen år. bruker fremdeles ikke briller, men har jækla mange par!Så "Les Miserables" på samme sted for noen år siden. Absolutt å anbefale!
Komme hjem fra en sinnsyk jobb-uke full av kriser og hastesaker. Alt løses seg siste dag, og 15.50 er alt på gli igjen. Den lyden fra den første kalde pilsen (av mange) uten en eneste unge som skriker er helt magisk.
Edit: og en uke ferie