perfekt kokt basmatiris etter tradisjonell japansk metode
Kunne du gått inn i detaljer her? Oppskrift, utstyr osv?
beregn 1-1,5 dl tørr basmatiris pro pers.Kunne du gått inn i detaljer her? Oppskrift, utstyr osv?
…ja, slik er det å lage mat fra scratch - blir litt som å lage bål i skogen for fyre opp en kaffelars med klart vann fra en sildrende bekk for å få i seg en kopp kokmalt eliksir drukket fra en uthulet bjørkerotDette hørtes ekstremt styrete ut. Samtidig ble jeg ekstremt nysgjerrig på hvordan det smaker.
Avataren hilserAv og til kommer gode hverdagsopplevelser når man ser ting som i utgangspunktet er trivielle. Her fra liljene i hagen. Undre kan komme fra mange hold i hverdagen. Det er avgjørende at man klarer å se det store i hverdagslige ting - som ikke nødvendigvis er så hverdagslige når man egentlig tenker etter.
Vis vedlegg 372673
Vis vedlegg 372674
Det er vel en sannhet med visse modifikasjoner. For oss som driver med eiendomsutvikling og har store låneengasjement (fortsatt som privatpersoner) så har en god lokalbank betydd utrolig mye. Jeg har hatt samme rådgiver de siste 10 årene og har fått særbehandling rett og slett fordi banken stoler på det vi driver på med.Lange kundeforhold og lojalitet har ingen verdi i bank- og forsikringsbransjen.
Gjorde det samme for ca 1 år siden når min gamle bank ble et ''konsept'..... Gikk veldig bra uten problemer det .Bestemte meg for å bytte bank. Gruet meg noen dager, men etter et raskt møte med kunderådgiver i ny bank, viser det seg å være en veldig smidig prosess. Da gjenstår det å se om gjennomføringen er like smidig også. Lange kundeforhold og lojalitet har ingen verdi i bank- og forsikringsbransjen.
Bestemte meg for å bytte bank. Gruet meg noen dager, men etter et raskt møte med kunderådgiver i ny bank, viser det seg å være en veldig smidig prosess. Da gjenstår det å se om gjennomføringen er like smidig også. Lange kundeforhold og lojalitet har ingen verdi i bank- og forsikringsbransjen.