Min pensjonistlenke sammen med en ekte pensjonistklokke, min fars Breitling på Mesh:
Flott Breitling! Seamaster'n også, men ekstra flott den Breitlingen. Hvilket årstall?Min pensjonistlenke sammen med en ekte pensjonistklokke, min fars Breitling på Mesh:
Vis vedlegg 376779
Min fars Breitling. 15 år gammel.Flott Breitling! Seamsster'n også, men ekstra flott den Breitlingen. Hvilket årstall?
Did Daniel Craig Just Tease Omega's Next Hottest Dive Watch at the Olympics? | Gear Patrol
Actor Daniel Craig visited Omega at the Paris Olympics, and on his wrist was a never-before-seen Seamaster Diver.www.gearpatrol.com
Solgte den grønne lørdag, pga størrelse. Betydelig større enn foregående. Men også veldig forseggjort og pen! Super bærekomfort, men ser stor ut.Til dere som har kjennskap til de ulike Seamaster Pro 300-generasjonene. Den siste utgaven synes jeg blir for stor for mitt håndledd. Men hvordan er denne i størrelse i forhold til de foregående generasjonene, dvs. de som ofte kalles SMPC og Bond? Ser du @Genta har alle tre.
Velkommen! Knallfin klokke du har!Første innlegg, første virkelige kvalitetsklokke. Det er egentlig litt rart at Aqua Terra er en Seamaster modell når jeg ser alle de andre bildene i denne tråden.
Vis vedlegg 379787