Er det en girmoped da?Kanskje mopeden følger med? Eventuelt så er selger gira på å bli kvitt den sammen med huset
Er det en girmoped da?Kanskje mopeden følger med? Eventuelt så er selger gira på å bli kvitt den sammen med huset
Aner ikke. Mopeder er ikke min store lidenskapEr det en girmoped da?
…savner svarte dekkstriper på gulveneHjemmeluft: BUD MOTTATT 1/2-part av tomannsbolig i familievennlig område I 2 P-plasser I 3 soverom I hage
Velkommen til Ulveveien 4! En praktisk og lys fire-roms 1/2-part av en vertikaldelt tomannsbolig med attraktiv beliggenhet. Boligen inneholder blant awww.finn.no
Skaper dette flere interessenter? Bare å scrolle seg gjennom bildene..
«Bak hver klokke hviler en fortelling, og det er bærerens unike reise som gir den liv.»Tror han selger mest på de fantastiske tekstene i annonsene. Fra tidligere å klippe og lime de samme dustete frasene fra annonse til annonse, har han nå begynt med svulstige google-translateaktige, pompøse skildringer full av faktafeil. Progress in the making. Man må bare elske det
Deilig klokke og annonsetekstene er jo et eventyr av de herligste skildringer«Bak hver klokke hviler en fortelling, og det er bærerens unike reise som gir den liv.»
Denne modellen, ofte referert til som "Presidenten"
Uansett snodig tekst. En vanvittig flott klokke, som sjeldent kommer for salg (dog usikker mva?):
Rolex Day-Date White Gold / 2019 | FINN torget
Bak hver klokke hviler en fortelling, og det er bærerens unike reise som gir den liv.Rolex Day-Date 40 med referansenummer 228239 er en klokke som symboliserer ren luksus og tidløs eleganse. Denne modellen, ofte referert til som "Presidenten", er kjent for sin eksklusive design og enestående...www.finn.no
«Bak hver klokke hviler en fortelling, og det er bærerens unike reise som gir den liv.»
oppi en grisebinge
"Grisekjørt bezel"Har skjønt at griser er tilbøyelige til å spise hvasomhelst. Tror du den kan ha passert gjennom fordøyelsessystemet til en gris?
Har skjønt at griser er tilbøyelige til å spise hvasomhelst. Tror du den kan ha passert gjennom fordøyelsessystemet til en gris?
Den som bare hadde 2mnok disponibelt, for oss andre er annonsen en gave i seg selv:
Majestetisk Utstoppet Isbjørn Unge 38 cm høy! | FINN torget
Husk at denne annonsen kun er rettet mot veldig seriøse folk som vet verdien av varen og se summen Vennligst kopi annonse og gi den til noen kjente folk som har råd eller tilgode 2000.000 kr. Og hvis den blir solgt til den kjøperen! Jeg gir deg 200.000 krsom en (Takk gave )! Jeg vet at...www.finn.no
Jeg klarer ikke å stoppe å le av denne…
«Jo mer tiden går jo mer verdi får du i isbjørn unge!»
…ganske fine staker…Vis vedlegg 378967
Artig gapestokk selges | FINN torget
Gapestokk selges for nytelse(?) eller som ren dekorasjon. Kan også brukes i teater eller lignende. Alle åpninger er polstret med skumgummi og kledd med lær. Justerbar høyde på bommene(to trinn). Mørkbeiset med passende jern-lysestaker på sidene. Må nok demonteres for å bli flyttet, men det er...www.finn.no
Fryseboksen står rett på siden av arbeidsbenkenHaha Ja det kan det fort gjøre. Den ble jo delt her, sikkert pga bildene. Jeg som bor på Østlandet klikket på den og så gjennom bildene. Den kan være at jeg nå viser annonsen under morgenkaffen i morgen på jobb (neida, tror ikke det). Og så ruller snøballen videre. All PR er god PR osv osv…
Edit: Ser @GrimReaper i Telemark også røyk på et klikk. Kanskje han prater videre om den også