Sjekk denne! Bunnsolid investering! $100k og kommer garantert bare å stige
LOLSjekk denne! Bunnsolid investering! $100k og kommer garantert bare å stige
Da tror jeg heller at jeg hadde kjøpt meg en Seiko 5 og sendt noen penger til Kamala.Folke-tourbillon til en ikke fullt så folkelig pris Olivier Mory / BCP Tourbillons, som lager sveitsiske "billig-tourbilloner" til en voksende mengde merker som ikke helt har ressursene til å lage en selv.
Men har man dype lommer og vil støtte Donald, så er det kanskje like greit å få en "artig" klokke med på kjøpet
Spar på pengene dine og kjøp deg en Grand Seilo... Ifølge mediene kan Tourbillon Trump umulig vinne mot Super KamalaDa tror jeg heller at jeg hadde kjøpt meg en Seiko 5 og sendt noen penger til Kamala.
Ja, det er nok det mest attraktive alternativet uansett.Spar på pengene dine og kjøp deg en Grand Seilo... Ifølge mediene kan Tourbillon Trump umulig vinne mot Super Kamala
Det finnes ingen alternativ.Ja, det er nok det mest attraktive alternativet uansett.
Neppe en god måte å støtte ham på:Men har man dype lommer og vil støtte Donald, så er det kanskje like greit å få en "artig" klokke med på kjøpet
Jøss, så bra! Hvilke medier har du det fra? Ingen av de jeg leser virker særlig sikre...Spar på pengene dine og kjøp deg en Grand Seilo... Ifølge mediene kan Tourbillon Trump umulig vinne mot Super Kamala
Ja den er fin, jeg liker hva Aquastar gjør. Om jeg en gang kommer over den lille aversjonen min for kulørt superlumina så er det en annen med lignende størrelse og kasseform som nok kommer til å bli valgt. Ikke samme prisklasse, dessverre.Liker også urverket og en spiselig pris.
37mm høres litt liten men kassen er ganske stor i lengden: 47mm.
Cuff Diver?
Aquastar Model 60 RE-EDITION Complete Bracelet and Strap Package - Aquastar dive watches
AQUASTAR MODEL 60 SPECIFICATIONS: DIAL: Black glossy dial design High density filling old light Radium super Luminova application Re-edition of the Aquastar model 60 from 1957 CASE: Bidirectional rotating bezel on a ceramic bearing 316L Stainless Steel case with highly domed, AR triple...aquastar.ch
Tenkte å kjøpe inn litt utstyr til skifting av rem etc. Hva bør jeg kjøpe?
Er det andre billige urverk som går like presist?Må si denne powermatic 80’n går veldig nøyaktig i forhold til sw200’n
Så tror jeg ikke Seiko er godt nok, foruten kvartsvarianterEr det andre billige urverk som går like presist?
Kunne tenkt meg en seiko.Men vil ikke ha noe som går like unøyaktig som en standard sw200
For å si det sånn, er det ingen urverk som er like nøyaktig som det andre.Er det andre billige urverk som går like presist?
Kunne tenkt meg en seiko.Men vil ikke ha noe som går like unøyaktig som en standard sw200