Klokkecafé – løst og fast om klokker

SKIN_DIVER_LIFESTYLE_04_W2800.webp


Skin_Diver_Packshot_04_W1200.webp


Denne var meget pen, men $2249 for en Yema er å kaste minst halvparten ut vinduet om man skulle ombestemme seg etter ankomst.
Meget pen.
Men hvorfor må de skrive "micro rotor" på skiva? :rolleyes:
Var det virkelig nødvendig?:mad:
 

Offshore klokka .
Med 2-4 rotasjon burde vel klokka heller ha vært inspirert av ferie og avslapping.

Er Micromilspec begynt å bli litt utvanna etterhvert? Eg skjønner dei må jo få butikken til å gå rundt , men begynner vel snart på alle statlige etater no også.
 

Offshore klokka .
Med 2-4 rotasjon burde vel klokka heller ha vært inspirert av ferie og avslapping.

Er Micromilspec begynt å bli litt utvanna etterhvert? Eg skjønner dei må jo få butikken til å gå rundt , men begynner vel snart på alle statlige etater no også.
DET er forretningsideen sin! Jeg tenker Plan-og bygg edition :unsure: Noe Bauhaus-inspirert....
 
Orkos Watcklock er vel en "evolusjon" av en av verdens dårligste prototyper: Kristian Haagens LUXWI Watch Lock for noen år siden.

images


117527099_10157937850125787_9124772346697799118_o-jpg.15385593
 
Orkos Watcklock er vel en "evolusjon" av en av verdens dårligste prototyper: Kristian Haagens LUXWI Watch Lock for noen år siden.

images


117527099_10157937850125787_9124772346697799118_o-jpg.15385593


Funker bra når du blir drittlei av at alle damene kaster seg etter deg pga Rolexen.
Når du trenger å gjøre om Rolexen fra damemagnet til en women repeller.
Klokkeverdenens kyskhetsbelte om du vil.
Helt genialt. :mrgreen:
 
Funker bra når du blir drittlei av at alle damene kaster seg etter deg pga Rolexen.
Når du trenger å gjøre om Rolexen fra damemagnet til en women repeller.
Klokkeverdenens kyskhetsbelte om du vil.
Helt genialt. :mrgreen:
Hva drar egentlig mest damer? Millgausen eller all vinen? Spør for en venn.
 
The offshore watch - med gulmarkering for perfekt timing av 9- og 3-kaffen :LOL:
Jeg ble faktisk så nysgjerrig at jeg måtte inn på siden og se om jeg fikk en forklaring på den bruken av gult, men så vidt jeg kunne se prøver de ikke en gang å påstå at det skal være nyttig til noe. Bare at det skal gjenspeile bruken av gult innen offshore... :rolleyes:

For min egen del synes jeg godt de kunne lage IT-konsulent-edition.
En ting jeg tror kan slå an er gummiering på lenken, spesielt på låsen og en cm på hver side, slik at det blir mindre konflikt mellom lenke og laptop. Eventuelt ekstra forsterkning på remen i samme område. Macen min har ganske skarpe kanter, så jeg blir jo litt bekymret for at det blir slitasje på remmen der.
Så kan man jo alltids mene at dette er små, eller ikke så veldig reelle problemer, men de skal heller ikke undervurderes, så hver så god Micromilspec: her er en gratis idé fra meg :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Smokeless og Trig