Consigliere
Støttemedlem
- Medlem
- 7. mars 2014
Ja, har en mistanke om at boksene ble endret 2007/2008-ish. Fant i hvert fall flere 16610 fra 2008/2008 på nett med gammel boks.Min første Sub var en 2008 modell 16610 m-serie. Den kom med nyere boks enn den som er med i annonsen.
Å annonsere en klokke som perfekt når den har en så åpenbar feil, som attpåtil betyr mye for verdien, er nok til at jeg ser en annen vei.
Anågende dette, så fant jeg et bilde fra TRF. Kilde: https://www.rolexforums.com/showpost.php?p=13486301&postcount=31Ryktes om et sjokk av en prisstigning på gullmodeller over nyttår. Daytona spesielt.
Så sender mine tanker over til de som venter på Daytona i gull som ikke har fått allokering enda..
14% mye ja. Men tror gull blir dyrere enn det på eksempelvis Daytona. 39.950 Euro for 126519LN på OF, ifølge mine kilder.Anågende dette, så fant jeg et bilde fra TRF. Kilde: https://www.rolexforums.com/showpost.php?p=13486301&postcount=31
Hvis dette er sant så sender jeg også mine tanker til de som venter på Daytona i gull.. Vis vedlegg 387388
Ikke får lov å kjøpe?Flaks at klokkene man ikke får lov å kjøpe, ikke stiger så mye i pris.
Dobbelt benektende: "Flaks at klokkene man ikke får lov å kjøpe, ikke stiger så mye i pris." => "Flaks at klokkene man får kjøpe, stiger mye i pris".Ikke får lov å kjøpe?
TT kommer ikke til å øke i pris brukt. De har jo bare falt siden forrige prisøkning som også var ganske høy. De faller mellom to stoler tror jeg, så ingen grunn til å stresse med det.Hvis man skulle vært litt gæren.
Heeeeelt hypotetisk.
Hvilken gullklokke kunne man byttet 2023 - 126710 BLRN (oyster) i.
Snart jul. Er two-tone rimelig stabile i pris nå?
(Ja. Har registret prisoppgangen 1/1, Sikkert derfor innfallet kom nå).
Helgull: gammel day-date 36mm, kanskje ut en lenkeHvis man skulle vært litt gæren.
Heeeeelt hypotetisk.
Hvilken gullklokke kunne man byttet 2023 - 126710 BLRN (oyster) i.
Snart jul. Er two-tone rimelig stabile i pris nå?
(Ja. Har registret prisoppgangen 1/1, Sikkert derfor innfallet kom nå).