Har hatt litt vondt i ryggen. Fikk en slik på jobb og det var meget avlastende. Den tvinger deg til å ha riktig sittestilling.
Min søster har den B&B stolen med puppene, jeg får alltid følelsen av å sitt på fanget til Erna Solberg når jeg sitter i denneMin andre halvdel og jeg har vært på enda en Oslotur for å besøke de møbelbutikkene vi ikke fikk med oss første gang. Huseby, Sørensen, Expo Nova. Vi var til og med på Møbelgalleriet i Moss. Tror ikke jeg orker å lage en like omfattende rapport som etter forrige lørdag, men et par høydepunkter kan det være greit å ta med, sånn i folkeopplysningens navn.
På Sørensens Møbler i Bygdøy Allé (som også er åsted for mangt et nurk-GTG om jeg forstår det rett; jeg er hylende asosial og har aldri vært der - før nå) fant vi denne morsomme stolen, som faktisk var god å sitte i. Den er norskprodusert, men jeg fikk dessverre ikke med meg hvor.
Den siste butikken vi dro til burde vært den første; Expo Nova er en så stor og velassortert butikk (hvem-er-hvem innen møbeldesign) at en tur dit nesten føles som et museumsbesøk. Et høydepunkt der, hvis man ser på møbler med humorbriller, var denne damen fra B&B Italia. Skarve kr 47 250. God å sitte i, selv om man får puppene i nakken:
Nå har vi sett det aller meste av bedre møbelbutikker som kan ses i Oslo-området.
Er vi så klare til å handle? Ja, nå ser det ut til at vi kjøper en sofa.
Fåes den i latex óg eller....Min søster har den B&B stolen med puppene, jeg får alltid følelsen av å sitt på fanget til Erna Solberg når jeg sitter i denne
Svette-fuktig latex, fanget til Erna ehh..INDRE BILDER GÅ BORT, GÅ BORT , GÅ BORT..!Fåes den i latex óg eller....
Sånn, da var den stolen ødelagt.Min søster har den B&B stolen med puppene, jeg får alltid følelsen av å sitte på fanget til Erna Solberg når jeg sitter i denne
Sånn, da var den stolen ødelagt.
I min ignoranse trodde jeg det var en ny stol, men etter å ha fulgt @Edzilla sin anbefaling om å kjøpe boka 1000 Chairs oppdaget jeg at den faktisk er designet i 1969, av Gaetano Pesce. Finnes på side 400. Ikke uventet heter den Donna.
Enig i at mauren/myran/myren (?) er veldig god å sitte på lenge. Bare synd at alle har den. Men en kvalitetssak er den absolutt. (Skulle strengt tatt vært i nabotråden.)