Hadde egentlig bestemt meg for å ikke bruke mer penger på klokker før Rolexen var i hus, men når
@SpaceCowboy tipset meg om denne klarte jeg ikke å la være. Dette er en annen variant av Navigator enn
den som har vært i samlingen en liten stund og komplementerer vintage-samlingen godt.
Dette er en av Tissotene som har stått høyest på ønskelisten så det var moro å få den i hus. Den ble litt dyrere enn hva jeg har sett dem gå for på ebay, men til gjengjeld så er den i fantastisk stand og kjøpt av en solid selger.
Klokken har en herlig patina og plexien har noen sjarmerende merker som gir klokken en spesiell karakter når lyset treffer rett. Disse kan lett poleres bort, men jeg kommer nok ikke til å gjøre det.
Dette er andre gangen at et tips fra SpaceCowboy har endt med kjøp så jeg må bare sende en stor takk den veien
Interessen for vintage Tissot har bare økt og økt i det siste, noe de som følger med på vintage-forumet kanskje har fått med seg
Jeg tror jeg har funnet min nisje på vintage-markedet og det er nok her fokuset kommer til å ligge. Har fortsatt mange modeller som står på ønskelisten så det skal bli spennende å følge med i markedet fremover.