Apple har lansert Apple Watch

Medlem
23. sep. 2013
Innlegg
38
...og den ser slik ut





Kommer med en masse variasjoner i remer og blank og matt aluminum, sort, sølv, gull. Alt man kan tenke seg fra en klokke. Men er Apple Watch noe dere vil legge på ønskelisten? Den lanseres tidlig 2015.

Kjør debatt :)
 
Legger til litt flere bilder jeg :)




Lader


Valg av forskjellige reimer: Sport, mesh etc





Slik kan du handle i butikken og bruke klokka som bankkort
 
Redigert:
Har en del eplekjekke produkter, men har etter en del år forlatt alt til fordel for andre produsenter - bortsett fra Mac-er. Ei klokke fra Apple synes jeg var kult for 1 år siden, men nå løfter jeg ikke et øyelokk.

Det er nok dingser i huset som piper og som skal lades om jeg ikke skal lade og høre på ei klokke som piper også. :rolleyes:
 
Da ble vel dette den foreløpige industristandarden for smartklokker?
Apple Pay alene gjør at den er foran Moto 360 og resten.

Liker at de ikke gikk for å etterligne analoge ur (Moto 360 et al), men heller gikk for en firkantet form (som flere har gjort tidligere). Jeg tror firkantet form passer mye bedre for interaksjon, som den legger opp til.
Gøy at de prøver å introdusere et nytt interaksjonsmønster med den!

Det er ikke så gøy at de ikke nevnte noe om batteritid.
Jeg kommer ikke til å kjøpe den (ihvertfall ikke førstegenerasjon!), men er spent på å prøve den :)
 
Beklager, dette syns jeg er tull. Så lang tid bruker jeg ikke på å dra mobilen opp av lommen og det gjør jeg for ofte uansett. Ser bare ingen grunn til å kjøpe denne, må isåfall ha 2 klokker på og da ser man rar ut. (Lalum er kul men ikke fordi han er kul..) Steve ville ikke ha presentert dette i dag tror jeg.
 
Jeg fikk en slik pebble for et års tid siden, den er jo helt basic i forhold til det denne fra apple er, men problemet mye av det samme; Hvis du ikke er Che, funker det ikke med en klokke på hver hånd. Og, jeg er ikke så ofte ut i det fri (småbarnsfar x2), når jeg først er det vil jeg gjerne sporte en ordentlig klokke. For meg har ikke dette noe bruksområde. Det sagt, kommer nok til å selge som hakket muck likevel, jeg er ikke den it-girlen apple henvender seg til.
 
Det ble sagt i presentasjonen at det var helgull 18k men bearbeidet slik at det ble hardere enn tradisjonelt gull.. så dette vil tiden vise..

Everrose etc konsept da. Bra.

Blir spennende å se dette. Likte de forskjellige versjonene godt på hver sin måte.

Glad i mekaniske klokker som jeg er tror jeg dette fort *kan* vise seg å være noe som blir veldig populært.

Tror den skal sitte skikkelig dårlig på armen for at det ikke blir et kjøp på et eller annet tidspunkt :).
 
Jeg trenger ingen Apple Watch ...

BxHCKkCIgAAuCzw.png
 
Har ingen epleprodukter, har ikke tenkt til å starte nå heller.

Men så har jeg allerede en Pebble, eneste smartklokka med fornuftig batteritid.
 
Så mye som telefonen ringer mtp. jobb så skal jeg hvertfall ikke bli minnet på det HELE tiden på en klokke :)


Det var mye kult, inkludert klokken, men blir nok ikke kjøp for meg :)
 
Denne har ingenting med klokkeinteresse på gjøre. Finnes sikkert en tråd på gadgetsonen.no eller lignende.

Sorry, måtte bare få det ut, selv om jeg er Apple-fan ;)

Det rimeligere, dog litt større alternativet, er Nato (starmmestropp) med IPhone rundt håndleddet.
 
Redigert:
Jeg fikk pådyttet en iPad Air fra jobben rundt påsketider, og jeg må si at jeg er alt annet enn imponert. Derfor kan jeg ikke si at en smartklokke fra Apple frister. Egentlig ser jeg ikke poenget med slike smartklokker, uansett produsent.
 
Enig i at dette ikke akkuratt er en klokke, men det er en nyhet som vil kunne okkupere samme plass og slikt sett relevant.