Det snakkes så mye om Apple sin suksess skyldes en hype av produktene dems, hva mener folk dette "fenomenet" er forankret i?
De som er negative til Apple, bruker ord som religion, hype osv osv, for å beskrive Apple sin suksess.
Det blir også dratt frem at Apple ikke er innovative, og at all teknologi som de innehar i produktene de lanserer, er gammel teknologi. "Samsung (etc) har hatt denne teknologien i sine produkte i mange år osv."
I min verden er det ikke mulig å bli et av verdens største selskaper, med lojale kunder som har en betalingsvillighet som alle produsenter drømmer om, på grunnlag av hype og lansere produkter med gammel teknologi.
Jeg tror en av grunnene til Apple sin posisjon, er at de er eksperter på å lage det folk egentlig vil ha. De er ekstremt dyktige til å analysere når markedet er klar for en teknologi. Derfor tror faktisk jeg, at Apple muligens vet mer enn de fleste om hvordan ståa er i feks NFC-markedet for tiden. Kanskje det er i ferd med å skje store ting innen dårlåser-til-hotelldører-markedet?
Arrester meg gjerne på følgende påstand om et år el. :
Apple kommer til å innta markedet med storm med denne klokken, jeg er helt sikker på at vi kommer til å se mange unboxinger av en slik smartklokke her inne.
Denne klokken kommer til å få mange funksjoner som faktisk fungerer i praksis, og kommer ikke til å bestå av side opp og side ned med specs som kun ser bra ut på papiret.
Skille
Jeg er usikker på om jeg ønsker meg en slik klokke, hovedgrunnen er at jeg er redd den kommer til å ta for mye wristtime fra de andre klokkene mine. Jeg er usikker på om man får utnyttet Apple watch sitt potensiale ved å kun bruke den noen timer i uka. Men man skal aldri si aldri, ihvertfall ikke i "klokkeverden"
Det som hadde vært et alternativ, er hvis man får tredd den på samme natoreim som subben