Armbånd for menn

Hæ? Bruker menn armbånd???? Fy f...for en gjeng med femi-klovner. Nei, takke meg til day-date med diamantbezel!

Synes stilen med perlearbånd er litt tøff så handlet inn og laget meg et selv igår :)

upload_-1

Hvordan er dette med armbånd+klokke når det gjelder riper og slikt?

I mine øyne så har du ikke skjønt noen ting, når et armbåndsur og et armbånd er på det samme håndleddet.

Som du skriver så blir det uunngåelig riper, men jeg skjønner heller ikke poenget med den visuelle forurensing det er med et eksklusivt ur, som må slåss om oppmerksomheten med et "jalla" armbånd.

En av mine urmaker relasjoner, fortalte at det til og med var noen idioter som prøvde nye ur i butikken hos han, med et armbånd dinglende på armen - hva f... feiler det folk?

Spesielt på instagram ser jeg mye armbånd + klokke..

Disse Sting HD armbåndene har jeg på følelsen gir mye riper

Har bare lest de to siste sidene, men er såpass usikker på om alt er ironi eller ei at jeg tror jeg lar det ligge og beveger meg videre på forumet, eventuelt begynner å jobbe igjen... :eek:

Det er spennende å leke med sine feminine sider, er det ikke?
Det blir litt som å gå i butikken iført pastelfarget løpetights. Det kribler litt ekstra ;)

Vel, det var vel å strekke sammenligningen litt langt, hehe..
Føler overhodet ikke at det er å leke med sine feminine sider, hvert fall ikke noe mer enn å velge en klokke som ser bra ut, eller klær for den saks skyld.. Hehe :)
Er stil/forfengelighet/utseende/design feminint? Ja da kan du vel kalle det det. :cool: