Armbånd for menn

157558044.jpg



;)
 
Jeg var veldig skeptisk, men lettpåvirkelig som jeg er så røyk jeg på en smell:p

@Tagliano: er dette Picaso Jasper og Tiger Eye?
Har sett på Picasso og Leather Bracelet With Real Turquoises selv, men avventer en bestilling gjort hos Kiel James Patrick først.
Er du fornøyd med dine fra KJP?
 
Redigert av en moderator:
Here's my say in this ...
JKwVbyp.jpg


Uklart om det blir med denne ene anledningen eller om kjerringa kan risikere at jeg låner dette fler ganger.
På Sveriges Nationaldag, till blå byxor, med macho nok ur og om sommeren var jeg forbløffende komfortabel på at det funker.
Ps. det har en dødningshode:
MTNK1WE.jpg


Frøken har vistnok sourcet det på Glitter(*sic*) Kolbotn til en 300,-
 
Har selv ett litt ambivalent forhold til armbånd, men synes at tateossian har mange fine. Ellers er det bare å holde øynene åpne når du er ute og handler. Mange av de armbåndene jeg har er ikke av noe spesielt merke, og er bare kommet over i tilfeldige butikker. Ellers har jeg også noen hjemmesnekkra varianter, slik som en tykk hvit snor snurret rundt et røft skinn armbånd. Personlig stor fan av denne kombinasjonen og har brukt den mye.
 
Nike+ Fuelband er en morsom treningsgadget som måler aktivitet. Kjøpte en til fruen også, så nå følger vi hverandre via appen. Gir et ekstra push på å komme seg ut av sofaen. Kanskje badebuksa passer litt bedre i juli.............:)


540x450.png
 
Fått meg to nye. Det i gummi og bronsje laget jeg selv idag og det andre ble kjøpt for 60 spenn av ei thaidame på Skjærhalden.

20130715_184932.jpg
 
Noen som har sjekket ut omega sine armbånd? Kom nettopp fra flyplassen i Cannes der hadde de noen i skinn av forskjellige farger. Var ganske kule! De lå på 200-250€.
Angrer litt på at det ikke ble noe handel:(
 
@Salvesen,

De er i gummi, ikke skinn. Jeg prøvde et OMEGA gummi armbånd i boutiquen i Nice. Jeg er en sucker for orange, og med orange PO og orange OMEGA armbånd så var det nokså kult. Heldigvis hadde de ikke min størrelse i orange, så det ble ikke kjøp. Fruen bare ristet på hodet og sa det er femi med armbånd på menn :p

Her er et bilde av det aktuelle armbåndet:

B34STA050910X-20.png
 
Redigert av en moderator:
På prinsipielt grunnlag støtter jeg fruen din @Thomas :)
 
Redigert av en moderator:
På prinsipielt grunnlag støtter jeg fruen din @Thomas :)

Helt enig. Klokke og giftering er det eneste smykke en mann kan ha. Men må si at det OMEGA armbåndet var litt kult, spesielt sammen med PO. Som jeg sa; heldigvis ble det ikke kjøp ;)
 
Redigert av en moderator:
Jeg syns et arbånd av enten rimelige såmangt som dyrere materialer kan være et godt tilskudd til looken. Det kan være med å gjøre antrekket mye mer interessant og er IMO veldig godkjent! ;)

Verdt å ta en titt innom Anil Arjandas sin Instagramkonto (@anilarjandas)


e364b9b6f94b11e29caa22000a1fb01d_7.jpg



ece5723cf6ad11e2926822000a1f9c9b_7.jpg



c44dc710f46011e2800122000aeb0c37_7.jpg



83177d34f51b11e280ff22000a9e2923_7.jpg



c7e8e994f77711e28c1522000a1fb2b2_7.jpg
 
Apropo instagram. Jeg vant faktisk et slikt custom armbånd av "madebyberg"
Så, når jeg får det skal jeg gi dette et forsøk...