Audemars Piguet-tråden

Jeg snakket med en hos Bjerke for et par uker siden angående 15202, og vedkommende sa at den blå skiven er 'boutique-edition'.. Jeg stusser litt over det, jeg har aldri hørt det.. Noen som kan bekrefte/avkrefte?
15202ST med blå skive også kun å få tak i i AP sine egne butikker. Sort eller sølv skive er mulig. Det er svaret jeg fikk fra Bjerke.
 
Den blir således laget i ekstremt tynt opplag. De hadde én igjen i Boutiquen til AP i Le Locle da jeg var der i mars. Han antok det mest sannsynlig ikke var noen i omløp(ubekreftet) bortsett fra hos de.

Skal man ha APRO og tenker å fleske til med helt ny. Ikke vurder noe annet enn 15202.
 
Den blir således laget i ekstremt tynt opplag. De hadde én igjen i Boutiquen til AP i Le Locle da jeg var der i mars. Han antok det mest sannsynlig ikke var noen i omløp(ubekreftet) bortsett fra hos de.

Skal man ha APRO og tenker å fleske til med helt ny. Ikke vurder noe annet enn 15202.

Jeg var i kontakt med AP-boutiquen i Paris i går, da jeg skal dit snart.. De hadde ikke blå inne og hadde ingen anelse om når de fikk inn igjen
 
Jeg var i kontakt med AP-boutiquen i Paris i går, da jeg skal dit snart.. De hadde ikke blå inne og hadde ingen anelse om når de fikk inn igjen

Hvis du er veldig interessert kan du ta en dagstur til Genève(SAS ned og Norwegian tilbake.) så reiser du til Le Locle. Send meg en PM hvis du vil ha kontaktinfo til DL i Boutiquen.
 
Fungerer alltid fint med 15202 :)


DF5B2394-982A-4169-A318-0CE18003FEDD_zpswhikh9mw.jpg