BASELWORLD 2012 (8. - 15. mars)

Da er de her første bilden av morgendagens nyheter

409eb34a.jpg

5d154bca.jpg
 
Har aldri vært helt begeistret for 14060, og syns den nye ser svært lovende ut. Skikkelig kraftig og robust verktøyklokke :)
 
Fantastisk design!

Noen som kan vurdere verkene som sitter i?

Håper de har bedret finish og kvalitetsfølelse også!

Det ser ut til å være helt ordinære 2824-verk i begge. Antagelig i Top- eller Chronometer-utførelse.
 
Det ser ut til å være helt ordinære 2824-verk i begge. Antagelig i Top- eller Chronometer-utførelse.

Som det ble påpekt på TRF har ETA og Tudor en felles historie på ca 60 år :cool: Og bruk av ETA holder prisene på en fornuftig nivå, forhåpentligvis. Gleder meg til å se disse!
 
On the Italian sites some guys are saying a 44mm YG/WG triple date GMT, no idea where they're getting their information, but sometimes Italians just know things. Like that Count that found electricity out of nowhere, he was Italian.

:D
 
Jeg har stor tru på den nye no-daten jeg, regner med at de har oppdatert lenka på den også. Så da blir det et hakk bedre kvalitet. Det er utrolige mengder med 14060 ute i bruktmarkedet, så gjør ikke noe for min del at vi har plutselig mer å velge i:)

Den tudoren med rød bezel var helt utrolig stilig:)
 
Den røde Tudor Sub'en er definitivt lekker. Satser på å plukke opp en sånn en fra bruktmarkedet om ett par år 8)
 
PRISER!

SubC no date € 5.930
YM2 blue bezel € 9.185
YM2 platinum bezel € 9.900
Calendar yellow gold (bracelet ) € 36.785
Calendar white gold (bracelet )38.900
Calendar pinkk gold with strap € 31.460
DJ2 smooth bezel € 5.685
Priser