BASELWORLD 2012 (8. - 15. mars)

Den nye SUB-ND var jo som forventet vanvittig flott! Tudor har jo virkelig kommet seg de siste årene, og de to nye dykkermodellene var jo fantastisk flotte! Men dette er farlig, får jo så lyst på ny klokke!
 
Nye blå dial YM er jo pen. Tenk hvis de hadde laget en SS Sub i denne fargen :eek:

DSC_1337.jpg
 
Ugh mikke, foretrekker originalen. :p


First Omega in space speedmasteren var hot!
Spacemasteren var litt flightmaster meets casio. :p Ikke helt for meg. :D
 
116040 ble akkurat som forventet.

Litt skuffende at de ikke kom med en liten overraskelse som milsub bezel eller matt skive.

Sikkert litt påvirket av dagens buzz men vurdere seriøst å kjøpe en. Den komplettere fint min hulk og er en morderne variant av min 5513. Ikke vanskelig å finne kjøpsargumenter om man ønsker...

Tar kvelden nå og venter på flere live bilder i morgen.
 
De KAN da ikke ta mer for denne enn den med datokomplikasjonen slik rolexforums spekulerer i?

+1

14060m har alltid vært billigere enn 16610 såvidt jeg vet. Men kan være at no-daten blir like dyr som 116610LN er idag, og at sistnevnte modell stiger i pris. Er vel mer realistisk med 5-6k i prisforskjell?
 
Mon tro hva en slik blå YM kommer på... kanskje riktigere; noen som vet sånn ca hva disse ligger på i dag ?

Den røde Tudor'en er virkelig fin.... i rød. Mmmmmmm. Har ingen røde klokker :rolleyes: