BASELWORLD 2012: Nyheter fra Rolex og Tudor

Vet ikke helt hvordan "dweller" helt passer til luft temaet. Har med at jeg knytter ordet sterkt opp mot dykkerklokker og vann. Men dette er subjektivt flisespikkeri av en annen dimensjon fra min side.

Synes det er en meget oversiktlig visning av GMT funksjonen, men det at den indre sirkelen skal gi plass til rolex kronen og skriften under gjør at den må sentreres usymmetrisk, noe som skurrer litt for meg. Liker ikke helt at de romerske tallene på bunn ble så kuttet. Synes også at datejust bezelen kanskje ikke helt passer inn - de burde ha gått for en helt blank som på explorer 1 IMHO.

Meget mulig designet er ett som vil vokse på meg, men foreløpig er jeg ganske nøytral. Dog absolutt en spennende og ny måte og gjøre en måned og GMT visning på, noe som krever respekt. Godt mulig jeg ender opp med å digge denne.
 
Likte den ikke, men jeg likte ikke AP Roc i starten heller så vi får se......
 
Hmmm, me not like. Eg hadde kanskje forventa noko meir "toolish" i ein Sky-Dweller. Forresten den Federer-approvalgreia var pinlig.
 
Beklager men den der har jeg vanskeligheter med, den er bæl jåt som vi sier her jeg kommer fra.:p Men ting kan forandre seg når man der den i virkeligheten. :p
 
Roger Federer approves :cool::cool::cool:

Han fikk selvsagt et sneak peek

[video=youtube;-xtBbL5IgBA]http://www.youtube.com/watch?v=-xtBbL5IgBA&feature=relmfu[/video]

0:30 ute i videoen. "Look... it's perfect", sagt med kanskje tidenes minst entusiastiske stemme. Okay han er ingen skuespiller, men kom igjen. :mrgreen:
 
Føler med deg Relox. Men, som Jocke sa på TRF. Trøst deg med det, ventelisten blir ikke lang! ;)

Så forresten først nå at viserne var uten lume og dermed skeleton.
 
Hmmmm, veldig veldig usikker på hva jeg mener om denne. På en måte er det stilig at Rolex beveger seg litt ut av boksen, men jeg synes nok ikke komplikasjonene kler innpakkningen.

Hadde denne kommet med en ny og slank kasse kunne jeg sikkert likt det, men dette blir litt feil.

YM med blå skive var derimot veldig kul.
 
Føler med deg Relox. Men, som Jocke sa på TRF. Trøst deg med det, ventelisten blir ikke lang! ;)

Så forresten først nå at viserne var uten lume og dermed skeleton.

Takk! Og jeg som hater skeletonvisere... Rolex, whath have you done to me!?
 
Ugh! Kan ikke tenke meg at denne vokser på meg, selv om mye rart har skjedd før.
 
Det var da voldsomt.
Så mye styr pga en lite pen og fullstendig uelegant klokke. Dette blir ingen bestselger, men den blir sikkert verdifull om femti år - ref dårlig salg og tatt ut av produksjon etter kort tid.

Tror nå jeg, da.
 
Ikke kjempeimponert, men kan jo tenkes noe vokser på meg? Hvem vet...

Synes dog mekanikken er ganske så kul, likte godt bezelfunksjonen her. Det var morsomt.