BASELWORLD 2012: Nyheter fra Rolex og Tudor

Føler med deg Relox. Men, som Jocke sa på TRF. Trøst deg med det, ventelisten blir ikke lang! ;)

Så forresten først nå at viserne var uten lume og dermed skeleton.

Det stemmer vel ikke helt, visene har lume pluss ei lita åpning for innsyn til GMT ringen.
Jeg synes den var råstilig med skikkerlig pen skive.:)

SKY-DWELLER_04.jpg

Sky-Dweller er vel noe av det styggeste Rolex har greid å lansere noensinne. Ingen harmoni på noenting. Hvem har designet YM II og denne? Donald Duck ?

AW

Hehe... Rolex bruker virkelig hele skalaen. Fra arrgghh til ååååhhh!

Istede for å prøve å finne opp hjulet på nytt designmessig, hvorfor ikke se tilbake på de perfekte urene de engang lagde:

DSCN8914.jpg

DSCN8909.jpg

Istede for å prøve å finne opp hjulet på nytt designmessig, hvorfor ikke se tilbake på de perfekte urene de engang lagde:

DSCN8914.jpg

DSCN8909.jpg

IIRC så solgte disse komplikasjonsurene til Rolex omtrent nada og ble derfor tatt ut av produksjon i sin tid. Jeg synes det nye urverket i Sky-D er knall, men det er den manglende sportslige designen som er mitt problem med den.. :rolleyes:

Det stemmer vel ikke helt, visene har lume pluss ei lita åpning for innsyn til GMT ringen.

http://luxurytyme.com/en/wp-content/uploads/2012/03/SKY-DWELLER_04.jpg[IMG][/QUOTE]

Lekkert! Jeg må lære meg å se skikkelig etter!

WTF comes to mind på skydwellern, ellers var jo daytona "nyrik russer" ikke spesielt lekker heller.

Så vidt jeg kan se har Sky-D samme type visere som Daytona. Ikke noe skeleton på Rolex nei, bare ikke lume hele veien, for å vise subdials :cool:

SKY-DWELLER_04.jpg

Klarte ikke og dy meg når jeg så Rolex logoen på denne......Sangen "Stop,- in the name of love" med håndflaten opp og noter i fri dressur;).....Bare dukket opp fra intet.

Mvh
Timebandit

Meget usikker på hva jeg egentlig synes om denne klokka.. Tipper den vil vise seg fra en bedre side når man kan ta og føle på den:) Men uansett kult med nytt verk og komplikasjoner fra Rolex:)

Jeg liker den bedre etter å ha sett på den en stund. Men navnet blir jeg fortsatt ikke komfortabel med. Dweller er så innarbeidet i Sea Dweller syntes jeg at det blir kunstig å bruke det på en annen klokke. Nå er jeg ingen engelsklærer men bruker man dwell, to dwell, eller dweller om objekter som beveger seg over himmelvelven? Tenker mer å dwelle i skogen , under vann, i en hule osv. men men uret begynner å se bra ut.

Jeg må si at jeg ble imponert av mekanikken til bezelen på denne klokken, ved kun å ha studert den utvendig. Litt tøft at en skrur på bezelen for å skifte mellom å stille tid, GMT og dato.

Denne kan nok vokse på meg? Vi får se om 10 år?

Jeg må si at jeg ble imponert av mekanikken til bezelen på denne klokken, ved kun å ha studert den utvendig. Litt tøft at en skrur på bezelen for å skifte mellom å stille tid, GMT og dato.

Denne kan nok vokse på meg? Vi får se om 10 år?

Jeg er absolutt enig i at klokken har imponerende specs. Men, det hjelper lite når innpakningen er så grusom...