Rolex GMT Pepsi, halloj tung klumpete ripemagnet med plast-look til Bezel, får en cheap Steinhart følelse av hele tingen
Mest av alt gleder jeg meg til å se hva disse nylanseringene gjør med bruktmarkedet her på Tidssonen..
Det kan vel tenkes at det vil bli et aldri så lite fall i bruktprisene på 16600 hvertfall.
Det kan vel tenkes at det vil bli et aldri så lite fall i bruktprisene på 16600 hvertfall.
Jøss, er jeg den eneste som liker 59601A?
Nå blir man etterhvert en gammel grinebiter og går vel tversemot hele TS her men..
Omega retro SM300 stål ser da ut som en gammel IWC aquatimer og Ti varianten som en fake "smurf" Sub med sine polerte senterlinks..
Rolex GMT Pepsi, halloj tung klumpete ripemagnet med plast-look til Bezel, får en cheap Steinhart følelse av hele tingen
Patek Nautilus-Chrono-dual time 5990 imponerende teknikk men helt kjedelig kontrastløs grå skive
Nei, men denne rocker fett... PP 5960 en beater med stållenke til USD 54800
OK - drømmeriene er over - over til det praktiske: Når er de nye klokkene (f. eks. Sea Dweller´n på 40mm) normalt tilgjengelige over disk?
Noen som kan gi en pekepinn på pris på denne hos norsk AD?
En Deepsea ligger vel på ca 80k?
Den nye Sea-Dwelleren er jo helt sinnsykt lekker etter min mening, her har de truffet en klar innertier. Dette må jo være en helt perfekt dykkerklokke, eller hur @Thomas?