Baselworld 2014 - spekulasjoner, ønsker, håp og drømmer!

+1 Ser ut som en tidlig modell med smalere lugs. Tøft at de har gått for en mer "high dome" safirløsning (regner jeg med) Håper dog at den har sverdvisere og ikke den typen de tidlige modellene kom med.

Hvis man zoomer langt inn så ser man at viserne er lik dagens PO!
 
Straight lugs :)

Det blir en hyllest til denne :)

Omega-Seamaster-300-14755-L.jpg
 
Absoulutt ikke dum den der :)

RPR_Rolex_Basel_2014_New_DeepSea.jpg

DEN VIL JEG HA! 16600 ryker lett ut til fordel for "216600"!

Kassa til 216570 som har litt ekstra tilstedeværelse i 42mm og perfekte proposjoner på lugs, trenger forsåvidt ikke være 12800ft (4000ft holder til mitt bruk), tykkere safirglass som stikker litt over bezel, uten DSSD gas-tekst, ny lås og med RBR = En drøm:)
 
Omega kommer sikkert med nytt flott retroinspirert igjen men håper på Rolex presenterer en skikkelig tool dykker watch i titan, typ en rå pelagos-sub :mrgreen:
 


@TCCW, så ikke at du allerede hadde gjort dette, så puslet fram dette i morrest

Dette er noe vi klokkeidioter bør vite å sette pris på! Dette trekket er rettet direkte mot de som er godt over gjennomsnittet klokkeinteressert og for mannen i gata er bare dette nok en klokke. Dette er rettet spesielt mot WISer som oss og det kan jeg absolutt like! Kudos Omega :)
 
Redigert av en moderator:
Enig, veldig kult.

Samtidig er det kun idioter som f.eks meg som kommer til å styre unna siden jeg ikke er noe glad i den timeviseren der. Skål for Omegas sverdvisere.
 
Enig, veldig kult.

Samtidig er det kun idioter som f.eks meg som kommer til å styre unna siden jeg ikke er noe glad i den timeviseren der. Skål for Omegas sverdvisere.

Ja "the devil's in the details", som de sier..
Personlig skulle jeg gjerne sett denne med sverdvisere (Sånn bare for å spore litt av :p ):
22208000-30.jpg
 
Omega-photoshoppingen/ryktebørsen fortsetter på internett, sakset dette fra omegaforums:

image-jpg.45683

Master Co-Axial Chronometer

For å sitere en der: "straight lugs, broad arrow, no date..
wub.gif
"

Spent på hvilket verk de bruker, første klokke med 8500 uten dato?
Og størrelsen er kanskje det mest interessante, tviler på 42/45. Håper på 39-40.. :)