Baselworld 2016 - 17-24 mars!

Ikke helt enig med deg der.. ;)

Rolex-Daytona-Stainless-Steel-Ceramic-bezel-Baselworld-2015-1.jpg

Rolex-Daytona-116519LN-White-Gold-Ceramic-bezel-leather-strap-Rolex-Baselworld-2016-Rolex-Predictions-2016-3-Monochrome.jpg

Har sett disse bildene og klokkene ser kjempeflotte ut, men må nesten se klokken IRL før jeg klarer å bestemme meg. Grunnen til at jeg er usikker er at nettopp den polerte stålbezelen IMO er et av de viktigste designgrepene som gjør Daytonaen eksklusiv og litt mer bling enn eks toolwatchen sub. Jeg er redd for at en sort bezel vil gjøre den mindre dressy. Stålbezelen er jo noe herk ift hairlines, men totaltinntrykket er innmari flott som det er:)
 
  • Liker
Reaksjoner: olem
Håper Daytona kommer med keramisk bezel, fordi jeg skal ikke ha en Daytona uansett. Så kan alle som vil ha den få utløp for sin frustrasjon. :)

Hadde en 3 dagers forelskelse på Daytona. Gikk fort over. Daytona er kjedelige greier. o_O
 
Noen som har troa på Oysterflex til andre modeller, eller er det ønsketenking fra min side? Vurderer RubberB eller Everest for min 114060, men tanken på oysterflex.... (!)
 
  • Liker
Reaksjoner: O.S.P
Vanskelig å si. Rolex overrasket jo alle i fjor med den. Tipper det avhenger mye av salget på RG YM'en. Har vondt for å tro at de slipper den til andre sportsmodeller.
 
Jeg håper på en GMT i Coke. I mellomtiden kan man jo glede seg over det man har...

3C5C2421-BE1C-4B7C-AB3C-943FF0A1DEA6_zpss23dzjxm.jpg
 
Redigert:
Noen som vet om det er tv-kanaler som sender nyheter/live sending av Baselworld?
Har appen også som sikkert blir bedre tatt imot av resten av huset, men går vel kanskje ikke an å se live sendinger der?
 
  • Liker
Reaksjoner: uret
Er det noen som bruker denne Appen? Er det mulig og skifte språk til engelsk? Finnes det flere slike apper?



Spennende og følge med!