+1En generell betraktning:
Hvorfor er det slik at nye ur som henter mest mulig designelementer fra tidligere "svunne tider", lovprises og utløser bestillings bonnansa blant sonens medlemmer?
Alt skal liksom være retro for å være fint, bare jeg som savner noe interessant ny-design?
Longines har virkelig sovet i timen i år. Tror heller ikke at Equestrianserien blir en kjempe volumselger for de.
Tja kan det være fordi en stor del av kjøpergruppen av dyrere ur er en diger masse med godt betalte og dresskledde mennesker, lenket fast bak skrivepulten sin. Drømmende om å være tøffe mannfolk som har levd litt.En generell betraktning:
Hvorfor er det slik at nye ur som henter mest mulig designelementer fra tidligere "svunne tider", lovprises og utløser bestillings bonnansa blant sonens medlemmer?
Alt skal liksom være retro for å være fint, bare jeg som savner noe interessant ny-design?
En generell betraktning:
Longines har virkelig sovet i timen i år. Tror heller ikke at Equestrianserien blir en kjempe volumselger for de.
Ikke undervurder det kinesiske markedet nå
Ser ut som Seiko har kommet med en GS Spring Drive der de har flyttet kraftreserveindikatoren på baksiden av verket i stedet for skiva.
http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=7221109&rid=0#msg_7221109
8 dagers kraftreserve
Står det så dårlig til at de kjøper Longines nå
Ahh, det er jo helt topp! Synd 43mm er alt for stort, men forhåpentligvis forsvinner kraftreserveindikatoren fra skiva på andre modeller også.